الخميس، 23 أبريل 2020

اكثر من 50 قصة جديدة


اكثر من 100 قصة جديدة !!!!


اكثر من 100 قصة جديدة !!!


اكثر من 100 قصة جديدة


الاثنين، 9 مارس 2020

قصة مرات ابويا

قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا


مرات ابويا الهايجه
مساء الخير او صباح الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه وزى كل قصه هنبدأ قصتنا بوصف نفسى انا كريم 19 سنه من القاهره طولى 180 سم وزنى 82 كجم عيونى عسلى وشعرى اسود ولون بشرتى قمحى زبرى 20 سم ومتوسط العرض عايش انا و والدى بعد ما والدتى توفت وانا عندى 12 سنه وبعديها بسنه لاقيت والدى جى يقولى انه لازم يتجوز واحده عشان تاخد بالها مننا وانى كبرت وفاهم والكلام دا كله اللى ماكنش فارق معايا فى سنى دا وبعديها بحوالى شهر لاقيته داخل وفى ايده مراته الجديده اسمها (منى)(طولها وجسمها متوسط بس عندها بزاز وطياز كبيره لون بشرتها قمحى وعينيها بنى وشعرها اسود عندها 32 سنه) وطبعا روحت قعدت عند جدتى كام يوم ورجعت تانى البيت وبصراحه (منى) كانت طيبه جدا معايا وكنت بدأت فى مرحله البلوغ والفرجه على افلام جنسيه واقرأ قصص جنسيه وكان اول جسم اتفرج عليه واستكشفه هو جسم (منى) مرات ابويا وابتديت الاحظ انها دايما بتلبس قمصان نوم منها الضيق والقصير واللى مبين جسمها وابتدت تقرب منى وتقولى اننا اصحاب متكسفش منها واحكيلها وكل حاجه زى الصحاب وطبعا شاب فى سنى مع الهيجان الجنسى كان مخلينى دايما هايج على جسمها واضرب عليها عشرات وكان اول موقف بينى وبينها كانت بتنشر الغسيل فى البلكونه وواقفه بقميص نوم ازرق بيبى دول (للمعلومه احنا حاطين ستاره قافله البلكونه يعنى محدش يشوف اللى واقف جوا البلكونه) ولما جت تشب عشان تطول اول حبل طيزها والاندر بيتاعها بان انا شوفت المنظر وهيجت اوى عليها وقررت اقوم احك فيها وفعلا قمت دخلت البلكونه كأنى بجيب حاجه وروحت معدى من وراها وحاكك زبرى فيها بس الغريبه انها عملت نفسها كأن مافيش حاجه حصلت وانت شيلت الموضوع من دماغى وخوفت لا تقول لابويا ويحصل مشاكل وقضيتها فرجه على سكس وضرب عشرات لحد اليوم اللى ماكنتش عامله حساب وحصل فيه قصتنا لما كنت راجع من بره و والدى فى الشغل واول ما دخلت مالقتش حد خالص فى الشقه ولفيت فى الشقه عشان اشوف منى فين ولاقيتها فى اوضتها نايمه على السرير لابسه بيبى دول لونه موڤ وشفاف وطيزها باينه والاندر داخل بين فلقه طيزها وشفايف كسها انا شوفت منظرها كده وهيجت عليها نييبك وكنت عاوز انط عليها بس خوفت يحصل مشاكل وقررت انى هقف شويه اتفرج واملى عينى منها وروحت طالع وداخل اوضتى قلعت هدومى ونمت على السرير اضرب عشره واتخيل انها تحت منى وبنيكها بكل الاوضاع ومافوقتش من خيالى غير وهى واقفه على الباب وبتقولى ايه اللى بتعمله دا مش عيب روحت مخضوض ومدخل زبرى فى البوكسر وبداريه بسرعه لاقيتها راحت جت عليا وقعدت جمبى على السرير وبتقولى مش عيب كده يا كريم قولتلها حقك عليا قالتلى يا حبيبى متخافش انا مش زعلانه منك انا عارفه انك راجل دلوقتى وبتحتاج للحاجات دى قولتلها بجد مش زعلانه قالتلى لا يا حبيبى مش زعلانه انا بس خايفه عليك الحاجات دى مضره بالصحه وهتأثر عليك بعد الجواز قولتلها بيبقى غصب عنى ومش بعرف اعمل حاجه غير كده عشان اريح نفسى قالتى يا حبيبى ليه انت معندكش اصحاب بنات وابتدت تحسس على صدرى وهى بتكلمنى قولتلها لا معنديش قالتلى يا واد مش معقول شاب وسيم زيك معندهوش صحاب بنات قولتلها انا معنديش قالتلى عشان كده يا كريم دخلت عليا الاوضه وبصيت عليا ارتبكت ساعتها واتلجلجت فى الكلام ولاقيتها نزلت على بطنى تحسس عليها ودا اللى زود ارتباكى اكتر وقالتلى متخافش انا مش زعلانه منك قولتلها انا اسف ووهى بتحسس على بطنى ايديها خبطت فى زبرى اللى واقف فى البوكسر كأنها مش قاصده من تحسيسها على صدرى وبطنى وايديها الناعمه وجسمها اللى مكشوف ادامى لانها كانت لسه بالقميص الموڤ اللى شوفتها بيه وهى بتقولى مش انا وانت اصحاب خلاص خايف من ايه وراحت ممدده جمبى على السرير ولسه بتحسس على بطنى وبتقولى قولى بقى شوفت ايه لما دخلت عليا الاوضه قولتلها بصراحه شوفتك نايمه والقميص مرفوع لحد وسطك ودا ودى باينين راحت ضاحكه دا ودى اسمهم كسك وطيزك اتكلم عادى متتكسفش مش هزعل وراحت نازله بأيديها تدعك فى فخدى اليمين وبتقولى بص بقى هتفق معاك اتفاق حلو قولتلها ايه هو قالتلى اوعدنى محدش يعرف اللى هيحصل بينى وبينك وانا هدلعك وراحت حاطه ايديها تحسس على زبرى من فوق البوكسر وقالتلى ها قولت ايه لاقيتنى من غير ما احس بقول ااااااااه من ايديها الناعمه اوعدك راحت منزله البوكسر وفضلت تحسس على زبرى وانا مغمض عينيا وفى دنيا تانيه خالص وراحت بيسانى فى شفايفى وهى بتدعك زبرى وراحت نازله واخده زبرى فى بوقها تمصه اوووووف على دا احساس بتمص حلو اوى وتمشى بلسانها على زبرى وتشفط الراس وتدخله كله جوا بوقها وانا هيجت على الاخر واحسيت انى خلاص هاجيب لبنى روحت ماسك راسها وابتديت ازق زبرى فى بوقها وادخله واخرجه بسرعه فى بوقها لحد ما جيبت لبنى كله فى بوقها وهى بلعته كله وفضلن تمص زبرى لحد ما خدت اخر نقطه منه وراحت مطلعه زبرى وحسست عليه بأيديها وراحت نايمه جمبى على السرير وقالتلى ها ايه رأيك بقى قولتلها حلو اوى قالتلى دلوقتى بقى انا هعلمك تعمل ايه عشان تدلع وتمتع الست اللى معاك قولتلها وانا من ايدك دى لايدك دى قالتلى الاول واهم حاجه بوسه الشفايف تعالى وراحت سحبانى عليها و واخده شفايفى تبوسها وتحط لسانها فى بوقى وتاخد شفتى اللى تحت تمص فيها وراحت شايله شفايفها وقالتلى حلو اوى انت بتتعلم بسرعه روحت بايسها فى بوقها وعملت زى ما علمتنى وروحت حاطت ايديا على بزازها ادعك فيهم ونازل على رقبتها ابوسها واعضها بالراحه عضات خفيفه وعلى حلمه ودانها وهى بتقول اااااااااه يخربيتك يا واد دا انت مش محتاج تعليم انت ولعتنى انزل بقى على بزازى ارضعهم روحت نازل بشفايفى ابوس كل حته لحد ما وصلت لبزازها روحت مطلعهم من القميص وابتديت ابوس وارضع فى بزازها واحد فى بوقى والتانى بدعكه بأيديا وبقرص فى الحلمه وهى تشهق وتقول اووووووف ارضع كمان مش قادره روحت نازل بأيديا على كسها ادعكه من فوق الاندر وهى تقول ااااااااااه انت بتعمل فيا ايه انت ولعتنى وروحت سايب بزازها ونازل على كسها وروحت متاخر الاندر بيتاعها على جمب وروحت لاحس كسها بلسانى وادوق اللى اطعم من الشهد فى حياتى من كسها وفضلت اللحس وهى ماسكه دماغى وعماله تشد فيا على كسها وراحت مشورالى على زنبورها وهى بتقول ااااااااااه اللحس الحته دى اوى واول ما لسانى لمس زنبورها راحت شاهقه وقايله اوووووووف حط صباعك فى كسى ونيكنى بصباعك وانت بتلحس ااااااااه متبطلش وانا متوصاش نازل بعبصه ولحس فى كسها لحد ما لاقيتها بتعلى صوتها وبتقول ااااااااااااااااه حلو اوى اوووووووف كمل يا حبيبى كمل ااااااااااااااااااح باجيب باجيب اااااااااااااااااااه وراحت ساكته مره واحده وبعدت دماغى عن كسها وسحبتنى لحد وشها ونزلت بوس ولحس فى وشى كله وراحت منزله ايديها مسكت زبرى وراحت داعكه بيه فى كسها وقالتلى دخله بالراحه فى كسى وروحت فعلا مدخله بالراحه فى كسها لحد ما دخل كله ولاقيتها بتقوا اوووووووووووووف زبرك كبير اوى اااااااااح يلا دخل وخرج بالراحه وابتديت ادخله واخرجه فى كسها بالراحه وهى نايمه على ضهرها وانا بين رجليها وبرضع فى بزازها وهى شغاله سيمفونيه اااااااااه اوووووووف ااااااااااااح نيكنى يا حبيبى وارضع بزازى عوضنى عن ابوك ااااااااااااه زبرك اكبر من زبر ابوك وجوزى الاولانى اووووووووووف يلا دخل وخرج بسرعه وابتديت ادخل واخرج زبرى فى كسها بسرعخ لدرجه ان زبرى خرج بره كسها خالص قالتلى استنى قلعنى الاندر روحت مقلعهولها وراميه على الارض وحطيت زبرى فى كسها تانى واشتغلت بسرعه فى كسها وهى حضنانى وعماله تقول اااااااااااه نيكنى اوى اووووووووووووووف انت من انهارده جوزى مكان ابوك اااااااااااح وانا كنت جيبت اخرى وحسيت انى خلاص هاجيب قولتلها ااااااااااه هاجيب كسك سخن اوى ومهيجنى قالتلى وانا كمان هاجيب ااااااااه هات جوا كسى يا حبيبى ااااااااااه هات معايا زبرك مسخنى اوة يا ولا اااااااااااااه وروحت جايب فى كسها وهى جابت معايا ونمت فى حضنها شويه لحد ما زبرى نام فى كسها وطلع لواحده وروحت بايسها فى بوقها وهى قالتلى ها ايه رأيك قولتلها حلو اوى انا عمرى ما هسيبك قالتلى بس اهم حاجه دا سر بينا محدش يعرفه قولتلها طبعا يا قمر وروحت قايم من عليها ونايم على السرير جمبها ولاقيتها وبتحط ايديها على كسها وبتقولى يخربيتك كل دا لبن وبتضحك وراحت واخده لبنى من كسها وحطاه فى بوقها وجت تبص للساعه وراحت قايمه مخضوضه وبتقولى يخربيتك احنا نسينا نفسنا وابوك قرب ييجى قوم استحمى بسرعه وراحت قايمه و واخده الاندر بيتاعها ووانا خارج انا وهى روحت ضاربها على طيزها وبعبصتها قالت اااااااااااح اتهد بقى يا واد وخش استحمى عشان ابوك وفعلا دخلت استحميت وطلعت دخلت اوضتى شويه وابويا جيه ودخلت نمت وصحيت الصبح عليها وهى بتمص زبرى ونيكتها فى اليوم دا كتير وبقت(منى) مراتى وقت ما ابويا مايكونش فى البيت نقلع ملط وافضل انيك فيها ونيكتها فى كل حته فى الشقه


قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا
قصة مرات ابويا

الأحد، 1 مارس 2020

قصة انا و خالتي المطلقة

قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة


انا و خالتي المطلقة

الجزء الأول



خالتي امينة عمرها 43 سنة جسمها شبيه للبنت اللي بالصورة , خالتي متطلقة من 7 سنين بعد مشاكل كثيرة بينها و بين زوجها و حاليا هي عايشة مع والدة امي في بيت جدي , اشتهيتها كثيرا و لكن لم اجت أي طريقة لكي انيكهاا ..
كنت ابصبص عليها لما تيجي لعندنا ع البيت اما تدخل الحمام و اشوف كسها و طيزها و اهيج عليها بس مش عارف اعمل ايه ,,
مضت أيام و ليالي و انا اشتهي انيك خالتي و صارحت امي في الموضوع قالتلي امي انا مش ممكن افتح الموضوع ده مع امينة دي مجنونة و ممكن تعمل لينا فضيحة قيم الموضوع ده من راسك احسن ما تودينا و تودي نفسك في داهية ..
مرق اكثر من سنتين و انا هايج و نفسي انيك خالتي و اطفي ناري الهايجة عليها , لحد ما يوم اتصلت خالتي في امي و قالتلها ازا ممكن أي حد انا او اخوتي يروح ينام عندها لان ستي بالمستشفى و خايفة تنام بالبيت لوحديها فقالتلها امي اشوف مين يقدر يجي لعندك و ابعتو , أتت امي لغرفتي و قالتلي انك خالتك عايزة حد ينام عندها بالبيت لانها خايفة تنام لوحدها روح انت نام عندها بس حسك عينك يا تامر تعمل أي حاجة او تحاول تقرب من خالتك دي مجنونة و تفضحك و تفضحنا و احنا مش ناقصنا مشاكل قلتلها متخافيش مش حعمل حاجة و انا من جوة في قمة لسعادة , كانت الساعة ال 7 مساء , و فعلا اخدت بيجامتي و ذهبت ل عند خالتي فتحتلي الباب و كانت لابسة بلوزة و بنطلون محتشمين ,,
دخلت البيت و قلتلها : خالتو انا حنام فين ؟؟
قالتلي : في غرفة ستك احسن ..
قلتلها : لا لا خلاص انا حنام بالصالون ,,
قالتلي : لا مينفعش نام بالغرفة احسن ,,
قلتلهاا : طيب ماشي . اصلي جوعان يا خالتو , شو ممكن اكل ؟؟ ..
قالتلي : دلوقتي اعملك احسن و ازكى عشا يا خالتو ,,
راحت خالتي امينة للمطبخ غابت ساعة و انا اشاهد التلفاز , و نادتي يا توتو تعال تعشى يا حبيب خالتك ,,
روحت لعندها على المطبخ و اكلنا ستيك لحمة فاخر من تحت ايديها و رحنا نتفرج على التلفاز و هي أصلا مش مركزة بالتلفاز طول الوقت قاعدة و ماسكة التلفون , صارت الساعة ال 11 قالتلي انا فايتة انام عاوز حاجة ؟؟ قلتلها لا شكرا خالتو و راحت لغرفتها , قعدت نص ساعة في الصالون و من ثم دخلت لغرفتي , و انا عقلي و مخي مش متخيل ازاي انا و خالتي في بيت واحد لوحدينا و مش عارف اعمل معاها أي حاجة , مرقت ساعة و انا من كتر تفكيري بخالتي مش عارف انام , قلت أقوم اروح اشاهد فلما على التلفزيون و ارجع انام , و طلعت من غرفتي لقيت ضوء غرفة خالتي مضوي , فضلت واقف على باب غرفتي , فضلت واقف ربع ساعة تقريبا , روحت قربت على باب غرفتها سمعتها بتضحك و بعدين قالت ااااي ااااه , و انا لما سمعت كدة زادت دقات قلبي و اول شيء خطر في بالي ان في حد موجود معها في الغرفة و بتنتاك , فضلت واقف و انا سامعها لسا بتقول ااه اااي كسسي , فقررت اني اطلع برا البيت و أحاول اني اشوف حاجة من شباك غرفتها , فعلا خرجت من البيت بهدوء تام حتى لا تسمع صوت الباب ينفتح , وصلت شباك غرفتها و كان يادوب باين حاجة يادوب شايف حاجة , بس اللي شفتو انها كانت شالحة كل ملابسها و قاعدة قبال الكمبيوتر و ايدها على كسها , بس معرفتش هي بتكلم حد ولا بتحضر في شي فلم سكس لاني مكنتش شايف كويس , زبي قام و عقلي طار و قررت اني ادخل الغرفة عليها , بس برضو معرفتش ازاي ادخل الغرفة اذا كانت مسكرة باب الغرفة بالمفتاح ؟؟ ..
رجعت دخلت للبيت و وقفت على باب غرفتها و مسكت يد الباب بهدوء قلت اجرب ليكون الباب مفتوح , حاولت افتح الباب كان مغلق بالمفتاح , قلت خلاص مش حترك الليلة دي تعدي من غير ما انيكها مش ممكن !!!
روحت رجعت لغرفتي ضربت سيجارة حشيش و روحت لعندها , دقيت الباب , ردت بصوت مرتجف ميين ؟؟
قلتلهاا : مين يعني تامر يا خالتو افتحي الباب ..
قالتلي : دقيقتين اصلي بغير في هدومي ..
فتحتلي الباب و كان باين عليها متوترة و خايفة ..
قلتلها : مالك ايه يا خالتو ليش خايفة ؟؟..
قالتلي : مفيش حاجة , اصلي خفت لما سمعت الباب بيخبط ,,
قلتلها : يا خالتو انتي بتعملي كدة ليه ؟؟
قالتلي : بعمل اييه ي تامر ؟؟
قلتلهاا : انا شفت و سمعت كل حاجة كنتي بتعمليها ,,
قاللتي و هي مصدومة : ازاي شفت كل حاجة ؟؟؟؟؟؟
قلتلها : شوفي شباك الغرفة مش مسكر منيح , و انا ما اجاني نوم و قمت اقعد احضر فيلم سمعت صوتك روحت لفيت ورا شباك غرفتك و شفت اللي شفتو !!!! انتي يا خالتو بتعملي كدة ليه ؟؟؟ انا دلوقتي ازاي متكمش لحد على اللي شفتو ؟؟ ازاي ابقى واثق فيكي انك ما ترجعي تعملي الكلام ده ؟؟؟
قالتلي : تعالي اقعد هنا يا توتو و خليني افهمك كل حاجة ,, يا تامر انا ست و من7 سنين مطلقة عايزني اعمل ايه ؟؟ اروح اعمل الحاجة دي مع راجل و تبقى فضيحتي بجلاجل ولا اعمل الحاجة دي في بيتي و محدش يعرف عني حاجة ؟؟
قلتلهااا : بس انا سمعتك بتضحكي , كنتي بتضحكي لوحدك ؟؟؟
قالتلي : تامر ما زالك شفت كل حاجة انا حقولك , بصراحة انا بتكلم مع شب عايش ب الكويت و تقريبا كل ليلة بفتح انا وياه الكاميرا و هو بلعب في بتاعو و انا بلعب في بتاعي و مش ممكن حد يعرف انا بعمل ايه , انا عايزة اطفى عطش سنين من عمري راحت يا تامر
قلتلها : اما انتي تبقي عاوزة تطفي عطش سنين , بتطفي عطشك بايدك ؟؟ هو انا اعمل ايه ؟؟
قالتلي : مفهمتش .. قصدك ايه ؟؟
قلتلهاا : يعني اما تبقي عايزة و مشتهية كلميني و انا اعملك كل حاجة و اطفيلك عطشك عن السنين اللي راحت و 10 سنين ل قدام ..
قالتلي : لا يا حبيبي مش ممكن ده يحصل دنتا ابن اختي حبيبي مش ممكن اعمل معاك حاجة ه يبقى حرام ..
قلتلها : و اللي انتي بتعملي يبقى حلال برضو يا خالتي ؟؟ مهو برضو حرام ..
قالتلي : حرام عن حرام يختلف ..
قلتلهااا : ميختلفش حاجة يا خالتو , و بصراحة انا من زمان عيني عليكي و مش عارف اعمل معاكي ايه و اقولك ايه و افاتحك بالموضوع ازاي , و دلوقتي صار لازم اطفي ناري اللي الها سنين قايدة جواتي و انا نفسي فيكي ..
قالتلي : دلوقتي لا بس انا اوعدك اني افكر بالموضوع ..
قلتلها : مفيش وقت انك تفكري , لازم يحصل ده اليوم و دلوقتي , مش كل يوم احنى منبقى لوحدينا ,,
و روحت حطيت ايدي على بزازهااا , راحت ضربتني على ايدي و شالتها من على بزازها ,, و قالتلي : تامر متقلش ادبك معايا
قلتلهاا : يا خالتو انتي بتعمل كدة ليه , انتي عطشانة و انا عطشان , اروح اعمل مع بنت من الشارع و يحيني امراض احسن , و لا اعمل معاكي و انتي ست نظيفة و خالتي حبيبتي و اتمتع بيكي ,,
قالتلي : ماشي بس الكلام ده يحصل اليوم و مش حيرجع يتكرر تاني , فاهم ؟؟
قلتلها : فاهم يا خالتي .. انا داخل اخد حمام سريع و اجيلك ..
روحت اخدت الحشيش و دخلت الحمام , لفيت سيجارتين حشيش و شغلت الماء حتى لا تدري خالتي شيء و دخنت الحشيش و طلعت , روحت ل عند خالتي ع غرفتها , قلتلها ايه يا عروسة جهزتي نفسك ؟؟
قالتلي : مبلاش قلة ادب يا واد ..
روحت قربت عليها و هي قاعدى على التخت و مغطية نفسها بالحرام , صرت ابوس في شفايفهاا و ابوس في رقبتهاا و احرك لساني على لسانهااا , روحت رافع الحرام عن جسمها لقيتها شالحة كل ملابسها و مستعدة للنيك , قلتلهاا ايه الجسم الجميل دة يا خالتو دنتي لسا بنوتة صغيرة و جسمك فاجر قوي , ضحكة هاهاهاهاهاها , روحت امص في بزازها و الحس في حلماتهاا و امص و امص و الحس و مديت ايدي على كسهااا و قالت اااه و صرت احرك ايدي على كسها بالراحة و امص في حلماتها و هي بتأن ااه ااه بصوت خفيف و ايدها بتمشي على راسي و شعراتي و خدودي , صرت ابوس في بزازهااا بوس و الحس في طرف لساني حلماتهاا , روحت قايم من جنبهاا و نازل لعدن كسها , لقيت كسها شعر مش كثيف جدا لكن في كمية شعر موجودة على كسها , روحت فاتح كسها بايدي و صرت الحس و في رائحة اول مرة اشتمهاا غريبة عجيبة خارجة من كسهاا خلتي اهيج بزيادة صرت كلمجنون الحس في كسها و دحشت راسي بين رجليها و صرت احرك براسي يجين شمال و لساني خارج بقي و بلحس و هي اااه اااه ااحح اااااح ااااي يا مجنونن بتعمل اايه ااااه ااايي يا مولللع ااااه كسسسي انت بتعمل ايييه ايي اييي روحت قايم عن كسهاا و شلحت بلوزتي و الشورت بتاعي و البوكسر و اما شافت زبي واقف ..
قالتلي : اييه الزب ده يا تامر انت كبران اوي , انت زبك صحيح مش كبير كتير بس يجنن ..
قلتلها : مفعوله كبير اوي , دنتي محسستيني ان زبي صغير شوفي اهو اهو كبير و يدلعك ..
قامت خالتي عن التخت و قالتلي انتي نام و مسمعلكش صوت , نمت ع التخت , و لقيت بتحط ايدها على بيضاتي و في راس لساني بتلحس ب راس زبي و بتحط راسي زبي في بقهاا و بتطلعو و بترجع تلحس في زبي من تحت لفوق و بتدخل راس زبي في بقها و بتطلععو و بعدين دخلت زبي كامل في بقهاا و صارت تمص و يطلع منها أصوات ممممم ممممم ممممم و تطلعو تقولي يجنن و ترجع تدخلو في بقهاا و تمص مممممم مممممم و انا ماسك الحرام بيدي و شادد عليه و بحرك راسي يمين و شمال من متعتي و ترجع تلحس راسي زبي و تدخلو في بقهااا ممممم مممممو طلعو و تقولي يشهي يا تامر ,,
راحت قامت و قعدت بكسها على زبي بس خلت زبي برا كسها و صارت تحرك يمين يسار يسار يمين و لفوق و لتحت و تقولي زبك جامد اوي ااوووه ااوووه و انا مستمتع خالص من حك كسها بزبي مع شعرات كسها الخشنات شعوري كان لا يوصف في هذذه اللحظة و متعتي كانت عالية جدا و رحت قايللها يلااا يا خالتي يلاا يا حبيبتي ,,
قالتلي : ايه دنتا مستعجل قوي و ضحكت هاهاهااها ..
قلتلهااا : انتي هيجتيي كتير قوي قوي يا خالتي دخلييي في كسك ,,
راحت رفعت نفسها و مسكت زبي و رفعتو و نزلت هبوطااا على زبي و ياااااه ياااااه يااااه نار كانت شعلانة بكسهااا و لزوجة غير معقولة في كسها و صارت تطلع و تنزل على زبي و ايديها على بزازهاا و انا ايدي على طيازها و بتغنج اااه ااااي ايي اوووه انت زبرك حلو تامر حلللو ااه ااااه ااااه و راحت قامت و لفت نفسها و رجعت قعدت على زبي و دخلتو بكسهاا بس صار ظهرهااا مقابل وجهي و راحت نامت بظهرها على صدري و حطت ايدها على كسها و صارت تلعب بكسهاا و انا بحرك زبي بكسهاا و لساني بلحس بتحرك على رقبتهاا و هي بتغنج اااه ااااه اااي صرت اعض في رقبتهااا و مع كل عضى يعلى صوتهاا اااااااه اااااااااي و ابوس في رقبتهااا و ضربت على كسها ضربتين و مع صوت ماء كسها طلعت صوت طك طك طك طك و بتغنجج اااه كسسي اااي , و راحت قامت من على زبي و انا قمت وراها و صار ركبها على التخت و انا ركبي على التخت و جيتو وراها و حطيت زبي على حز طيزها و صرت ادفع صار زبي بين فلقات طيزهاا و انا بوستها بوسها من رقبتهاا و لحست ظهرهااا و قلتلهاا طوبزي راحت حطيت ايدها على رأسية التخت الحديدية و صرت طيزها مطوبزة و روحت نزلت بقي و بزقت على خرم طيزهاااااا و بوستهاا و مسكت زبي و حطيت راسو على خرم طيزها و صرت ادفع بجسمي اتجاه طيزهاا لحد ما دخل راسو قالت اااخ ااااخ انت راس زبك كبير كدة ليه روحت دافع كل زبي في طيزهاا صرخت اااااااي اااااي روحت ماسكها من خصرهاا و صرت احرك و احرك و هي تغنج اااخ ااااه ااااي و صرت اسرع بنيكي ليهاا و هي تزعق بصوت عالي اااهه اااي و انا صرت اسرع في نيكي ليها و الهث و اسرع جامد و هي صوت زعيقهاا صار عالي جداا ااااخ ااااي اااي يا ممحون اااخ يا مولع ااااي اااي يا مجون كفاية مش كدة مش كدة ااااي ااخ تامر تامر طيزي انت فشختها تامر فشخت طيزي اااااي اااي اصل خرم طيزي مش واسع كفاية ااااااااااي اااااي روحت مطلع زبي من طيزهاا و لفت هي علي و نا مازلت ركبي على التخت و صارت تمص في زبي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و ايدها تلعب في بيضاتي و تمص ممممممممم ممممممم و تطلعو من بقهااا و تبزق عليه و تقولي يجنن زبك و ترجع تمص ممممم مممممم و صارت تمص جامد و بسرعة و انا ايدي على راسهاا و يغنج اووه اووه اوووه و راحت مطلعة زبي من بقها و صارت تممرج بزبي و لسانهاا على راس زبي و تمرج جامد و انا اغنج اااه ااااه و لقيتهاا بتقولي يخرب بيتك يا تامر متجيب لبنك مممممم ااااه جيبووو يخرب بيتك انت واخد ايييه لحتى لبنك لحد دلوقتي مش جاي قلتلها حقولك بعدين قومي دلوقتي قامت و نامت على ظهرهاا على التخت و نزلت الحس في كسها و حطيت اصبعين في كسها و صرت احرك في كسها و هي بتغنج و انا صرت الحس في زبنورهااا و افرك بكسهاا جامد قوي لحد ما لقيت بتصرخ اااااااااااه ااااااااااااي ااااااااااااه اااااااااه ااااااااااااااي و ارتعشت رعشة جامدة قوي و قالتلي يخرب بيتك انت عملت فيا ايييه قوم خلص قوم , روحت قايم و اخد رجليها و صرت الحس فيهم و امص في أصابع رجليهاا و الحس في قاع رجلها و هي بتحرك راسها يمين شمالل روحت بزقت على رجليها و حطيت زبي بين أصابع رجليها صرت احرك فضلنا كدة 5 دقايق و روحت رافع رجليها و حكيت زبي على شفرات كسها و شعرات كسهاا و صرت افرش بيه و افرش بييه و هي بتغنج اااح ااااح دخلو بقى ااااااه دخلو يا تامر و روحت دافع زبي بكسهاا و صرت انيك فيها اما اييه لزوجة كسها و حرارتو مش طبيعية بصراحة و صرت انيك فيها جامد قوي و مع كل مرة يضرب زبي بجدران كسها ازداد هيجان و شهوة و سرعت انيك جامد و انا رافع رجليها في الهوا و ماسكهم و بينك جامد و هي بتصوت اااي ااااي ااااي ااااي و من سرعة نيكها لها كلها صارت تهتزز و بزازهاا يتلاعبن و يهتزن و انييك انييييك لحد ما حسيت اني راح اجيب ظهري روحت مطلعو و صرت امرج بييه على شفرات كسها قالتييي لا لا هالتهولي عاوزة ادوق لبنك هاتهولي و ما لقيت حالي الا برشق المنبي بتاعي على كسهااا و لقيتها بتقول اااااااااااااااااااووووه و اخدت بصباعها المني الي على كسها و حطتو في بقها و قالتلي اهو اكلتو طعمو يجنن يا حبيبي , و انا كانت دقات قلبي سريعة جدا و بلهث من كتر النيك , و ارتميت بجنبها على التخت ,
قالتلي : يخرب بيتك انت عملت فيا اييه , اناا قلتلك اني حخليك تنكني بس المرة دي بس انا اوعدك كل فرصة حخليك تنكتني و تسمتع بيا و استمتع بييك انت اييه يا واااد هيجتني قوي ..
قلتلها : هو انا أصلا اقدر ابعد عنك بعد المتعة دي ..
قاالتلي : قلي دلوقتي انت ماخد حاجة ل حتى طولت كدة ل كبيت لبنك ؟؟؟
قلتلهااا: حقولك ماخد ايه بعدين مش دلوقتي ..
و فضلنا بعدها ساكتين و اما صحيت لقيت نفسي مش لابس ولا حاجة و كانت الساعة 2 الظهر , اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..

انتظروني في الجزء القادم ,, و ازاي خليت خالتي تدمن على نياطتي لها و ازاي خليتهاا تدمن على الحشيش قبل النيك ..
رأيكم في القصة يجعلني اكتب كل مغامراتي الجنسية مع محارمي بالتفصيل .. !!

الجزء الثاني


انتهينا في الجزء الأول عند لما اتصلت بخالتي قلتلهاا انتي فيين قالتلي انا في المستشفى عن جدتك , اما يخرب بيتك على الليلة اللي فاتت انا مش قادرة امشي من التعب رديت عليها بضحكة و قلتلها ابقى اكلمك اما البس ..
المهم لبست ملابس و روحت للمستشفى و اما وصلت تكلمت انا و خالتي على انفراد و كانت عيون امي لا تفراقناا , و عندما ذهبت خالتي للحمام أتت امي بتقولي ايه يا تامر انت شكلك عامل حاجة مع خالتك قلتلها لا ليه ؟؟ قالتلي اصل علاقتك بيها مكنتش قوية للدرجة ايه اللي تغير ,
قلتلهاا : اصل مبارح سهرنا و تكلمنا و ضحكنا و ممكن خذا الشيء عمل علاقتنا قوية ..
قالتلي : كس الام يا تامر بيحس و انا حاسة انك عامل حاجة , يا ريت تكون صادق و مش عامل معاها حاجة ..
فضلنا في المستشفى لغاية الساعة 6 مساء , حين قالتلي خالتي اما كل العائلة انا تعبانة و عايزة اروح قوم وصلني للبيت و بالمناسبة كمان الليلة انا عايزة تنام عندي اصل بيتنا يخوف , قلتلها ماشي حنام عندك ,,
في طريقنا للبيت و نحن بالسيارة كنا تحدث و من خلال حديثنا قلت ل خالتي اني مشترك بموقع سكس عربي و بكتب كل تجارب الجنسية بيه و اني كتبت قصتي معها و ازاي نكتها بالتفصيل ..
قالتلي : يعني و ايه اللي انت كتبوتو ؟؟
قلتلها : اما نصل البيت و نرتاح ابقى اخليكي تقرأي كل القصة ..
قالتلي ماشي , بس قولي انت مبارح كنت ماخد ايه لحتى طولت ل جبت ظهرك ؟؟
قلتلهاا : برضو اما نصل البيت حفرجيكي كنت ماخد ايه , و المرة دي عايزك تجربي معايا ..
قالتلي : هو انا استنى اما اصل البيت اهو محنا منتكلم ..
قلتلها : انا بتمتع بالنيك اما اخد حشيش و يبقى دماغي عالي و راسي ثقيل ..
قالتلي : يا لهوي حشيش ؟؟ انت بتحشش يا تامر ؟؟ من ايمتى بتشرب الحاجة المهببة دي ؟؟
قلتلها : انا اكتر المرات اللي بشرب حشيش بيهم بكون عاوز انيك , انا تقريبا كل يوم بصرب حشيش , احس بمتعة الحياة اما احشش يا خالتو , و الليلة دي حخليكي جربي احساسي ..
قالتلي : لا يخوية مش عاوزة اجرب حاجة اعمل اللي انت عاوزه و حشش , بس اوعى حد ياخد بالو و تروح في داهية , انتبه على نفسك كويس يا حبيبي ..
قلتلها : متخافيش يا خالتو , بس بجد انا عايزك تجربي الحشيش حتحسي بمتعة النيك بجد ..
قالتلي : افكر اما نوصل البيت ..
وصلنا للبيت , و دخلنا غيرنا ملابسنا , قالتلي : انا حعمل اكل ناكلو ..
قلتلها : لا يا عروسة , مش حرام العروسة بليلة دخلتها تعمل اكل برضو ؟؟ انتي عايزة تاكلي ايه انا حوصي دليفري ,, ضحكت هاهاها عروسة هاهاها ..
قالتلي : اللي انت عاوزو اكلو ..
قلتلهاا : انا عاوزة تاكلي ده , و شاورت على زبي ..
قالتلي : انا ده التحلاية يا وااد هاهاهاا ..
اتصلت و وصيت على 2 بيرغر , وصل الاكل و اكلناا ..
و قامت و باستني من شفايفي و قالتلي شكرا يا حبيبي , انا عاوزة اعمل حمام و ارجع ..
قلتلها : العروسة متعملش حمام لوحديها , انا ح تحمم معاكي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا انا عاوزة ادخل و انظف شعر كسي للعريبس بتاعي ههاهاهاها ..
قلتلها : لا عريسك مش عاوز تنظفي كسك , عريسك بحب الوساخة , خليكي كدة ..
مسكت ايدها و روحنا للحمام , شلحتها ملابسها و بوست شفايفها و شلحت ملابسي و دخلنا تحت الدش , روحت حاطط ايدي على طيازها و صرت اببوس في شفايفها و اشد باصابعي على طيازهاا و همست في اذنهاا , انا عاوز اديكي واحد هناا ..
قالتلي : لا يا حبيبي مبحبش اعمل حاجة بالحمام , خلينا نخلص ع السريع و اعمل اللي انت عاوزه برا ..
قلتلهااا : طيب يا عروسة ع راحتك ..
و تحممنا ع السريع و انا لبست البوكسر بتاعي فقط , هي لبسة كلسونها ..
خرجنا قعدنا بالصالون , لقيتها بتقولي : يلا يا تامر بدي اقرأي كيف كتبت اللي حصل بيني و بينك ,
قمنا انا وياها و قعدنا على الكمبيوتر بتاعها و فتحت موقع نسونجي ( أفضل موقع سكس عربي ) و فتحت على قصتي معها و قلتلها اقرأي اما الف سيجارة حشيش ..
رجعت لقيتها ماسكة بزازهاا و بتحرك ايدها على بزازهااا و قعدت جنبها و ولعت سيجارة الحشيش قلتها اسحبي نفس و قربت السيجارة على بقها و راحة ماخدة نفس و ساحباه لجوة جامد , ولقيتها بتقولي : ايه ده تصدق اني هجت على القصة و كأني انتاك ؟؟ انت عندك حتى طريقة بكتابتك للقصة خلتني اولع ع الاخر ..
قلتلهاا : اسحبي كمان نفس عشان تستمتعي ,,
راحت ماخدة نفس تاني , و قالتلي: وريني كل تجاربك اللي كاتبهم تامر ,
قلتلها : لا مش دلوقتي , دلوقتي وقتك يا عروسة قومي ..
مسكتها و اخدتها للصالون , و لفيت سيجارتين حشيش وحدة ليا و وحدة ليها , ولعت سيجارة و اديتها إياها قلتها دخنيها كاملة .. قالتلي : لا مقدرش اصل بلش راسي يلف ,
قلتلها : دخني قد ما بتقدر و اديني الباقي ..
دخنت نصف السيجارة و ادنتي الباقي و دخنتو لقيتها بتقولي : تامر عم بحس بحاجة غريبة براسي و بجسمي ..
قلتلها : معلش يا حبيبتي متخافيش دلوقتي مفعول الحشيش بيبان عليكي و بتنبسطي ..
قالتلي : استنى عاوزة ادلعك ..
قامن راحت للمطبخ و رجعت حاملة علبة شوكولاتة ..
و قالتلي : متتكلمش أي كلمة .. بس استمتع يا روح خالتك
و شلحتي البوكسر بتاعي و صارت تدهن شوكولاتة على زبي ..
دهنت زبي بالشوكولاتة .. و صارت تلحس بيه كأنه بتلحس بقطعة Ice Cream و تنزل ل بيضاتي تلحسهم و تطلع تلحس في راس زبي و تقولي بالشوكولاتة طعمو ازكى و تدخلو في بقها و تمص و تطلع صوت ممممممم و تطلعو من بقها و تقولي ايه الزب الزاكي ده يا تامر و تصير ب طرف لسانها تحرك على راس زبي و تلحس ب راس زبي و تدخل راس زبي في بقها و تطلعو و ترجع تلحس ل حتى خلصت الشوكولاتة عن زبي , لقيتها بتقولي : بدون الشوكولاتة ازكة و صارت تمص فيه جامد تدخلو و تطلعو في بقها بسرعة و سنانها بيضربو في زبي و يااه ع الشعور هيجان مع وجع خفيف اثارة غير معقولة كنت فيها , مسكتها من شعراتها و قومتهاا من على زبي و بوست شفايفها 5 دقايق تقريبا و انا الحس و امص في شفايفها ,و قلتلهاا : حندخل اخر سيجارة حشيش و أقوم عليكي ..
قالتلي: انا عاوزة افضل امص في زبك الزاكي و انت بتضرب الحشيش ..
لفيت سيجارة الحشيش و شعلتها و صرت اضرب حشيش و هي بتلحس في زبي و بتمص فيه و اعطيتها تدخن نفسن حشيش تانيات , قومتهاا و رميتها على الكنباي و فتحت رجليها و نزلت انا ركعت على الأرض و صرت الحس في كسها و الحس و امص الحس و امص فغي زنبورهاا و ادخل صباعي في كسها و هي بتغنج ااااه ااااه اااه يا روحي خالتك و صرت اعض في شفايف كسها و امص فيهم و هي بتغنج بزياده اااه احح اح احوووه تامر حبيبي مش قادرة يلا اعطيني زبك بكسي يلا حبيبي خالتك و انا ما اعطيتها أي اهتمام فضلت الحس في كسها الشهي و امص في زنبورهاا و هي تغنج اااه و انا ازيد بسرعة لحسي ل كسها و صوتها صار يعلى اكتر اااااه يا حبيبي ااح ااااح خلاص انا عاوزة اتناااك اااااي تامررر مجنون انت مجنون بتعمل ايييييه يلاااااااا كسي عاوز اااااي عاوز اااااه يتناك تاااامر قوم عن كسسي بقي و راحت مسكتني من شعرات و رفعتني لعندها و صارت تاكلي في شفايفي و تبوس بيهم و مسكت زبي و صارت تشد برجليها على ظهري ل حتى انزلق زبي بكسهاااا الساخن اللزج و فضلت مسكة شعري و كل شوي بتطلع لسانها و بتلحس شفايفي و انا بحرك زبي بكسهاا بالراحة و هي بتغنج اااااه اااه حبيبي اااااه ااااي حبيب خالتك اااه تااامر انا حاسة بحاجة غريبة بكسسي هو الحشيش بيعمل كده ااااي كسي بيحرق حرقااان تامر تااااامر اسرع اسرع برد كسسي و صارت باضافرهاا تشد على طيزي و انا صرت ازيد بسرعتي نياكتي لهااا و صار فخدي يفقع فيها فقع و صرت ازيد من سرعتي اكثر و بقي مفتوح و بلهث و هي بتلهث و بتغنج من هزي لهااا و نفسي السخن بيطلع في بقها و نفسها بطلع في بقي و هي صار تزعق اااي حبيبي خالتك ااااي كسسي يا تاااامر ارفع نفسك عنييي ارفع نفسك عني و راحت باديهاا من صدري دفعتني عنها لكن فضل زبي بكسهااا و صارت تلعب بكسهاا و تصوت كسسي تامر مش قادرررة عملت ايييه ااااااااي تاااامر اااي حبيب خالتك نييك نيييك نيييك متوقفش روحت من كتر سرعتي لها خلاص تعبت و بطلت قادر اخد نفس ف صرت احرك زبي بالراحة في كسها لاسترجع قواي و اخد نفس صارت تقول لا لا اسرع و صارت تضرب على طيزي اسرع تامررر يللللا مش قادر و بتلعب في كسهاااااا ااااي كسسي تااامر بيحرف حرك حرك زبك بسرعة حررررررك و مسكت طيزي بايدها و صارت تشد باظافرها على طيزيييي و تقول اااااااااي اسرع تااامر صرت اسرع شيئأ في شيئا و هي تشد على طيزي و تضرب عليها و بتقول اسرعع تاامر اااااه ااااااه اااااه اااااي ااااي يا كسسي ااااي محلاك يا خالتو اااه محلااااك حبيبببي ااااي ااااااااااااي و مرة وحدة خرمشت ظهري حسيت بكل اظفر من اظافرهااا بيخترق جلدي و انا صرخت اااااااااااااااااااه و لقيتها بتصرخ اااااااااااااااااااااااااااي و ارتعشششت رعشة غير طبيعية فضلت ترتعش دقتقتين تقريبا و قالتلي طلعو برا كسي طللعو مش قادرة و راح دفعتني عنهااا .. و بتقولي يخرب عقلك عملت بيا ايييه هو الحشيش بيعمل كل ده تامر ؟؟؟ انا مش قادر عايزة عايزة ارتعشت و كسي بيحرقق , روحت قايم و نزلت على كسها بلسانييي صرت اعض في شفايف كسهاا و امص في زنبورهااا و هي تصوت و تقوللل في اييه تامر ااااااي في اييييه و روحت مدخل اصبعيني في كسهااا و صرت افررك جامد و الحس في زنبورها بطرف لسانييييييي و امص في زنوبرهاااااا و صرت افرك باصابعي جوااا كسهاا و اقولهااااااا جيبي شهوتككك يا خالتوو حبيبتييييي يلااااا عايز يطلللع مي على بقييي يلااااا و صرت افررك اسرع بكسهاا و الحس في زنبروهاااا و هي بتوصت كسسسي تااامر اييي تاامر كسسي كسسسسي يا تامر خلاص مش قادرة ابعد عني و صارت تشد بشعر جامدد و انا موجوع بس مستمتع بيهاا و هي هايجة و صرت اشد اكتررر في لحسي و فركي ل كسهااا لحد ما لقيتهاااا مرة وحدة بتشد راسي ناحية كسهااا و بتشد جامد خنقتني بكسهااااا و سكرت افخادهااا على راسي و صرخت ااااااااااااااااااخ ااااااخ و جابت شهوتهااااا .. قمت عن كسها و قلتلهااا انا دلوقتي عايز اكمل حشيش عشان ارتااح و اكمل نياك .. قالتلي : لا تااامر مفيش تنيكني مش قادرة مش متسحملللة انا لحد دلوقتيي كسي عايز نييك بس مش قادرة دايخة اوي و راس ثقيل قوي يخرب عقللك .. قمت بلشت الف في سيجارة حشيش و لقيتها بتمد رجليها ناحية زبي و بتقولي حسيت بحاجة غريبة لما لحستلي رجلي و حطيتهم على زبك و انا عايز استمتع معاااك و صارت تلعب بكسها بالراحة و تلعب برجليها و انا لفيت سيجارتي و صرت احشش و هي بتفرك برجليها على زبي اعطيتهااا تسحب نفس ما رضتش فضلت وراها لحتى سحبت نفس حشيش .. قالتلي : اااه يا تامر انا مش قادرة بجد مش قادرة حاس نفسي هايجة قوي و عايز افضل اتناااك و في نفس الوقت مش قادرة دايخو و مش حاسة الا بكسي ..
قلتلها : دلوقتي حتحسي بطيزك يا خالتو حبيبتي ,, قومي طوبزيلي طيزي يا حبيبتي ..
قالتلي : لا لا مش قادرة تامر مش قادرة حبيبي خلاص تعالي امصهولك و جيب لبنك ..
قلتلهاا : خالتو حبيبتي مش ممكن اجيب لبني دلوقتي انا اهو محشش دلوقتي و هايج عاوز انيك , يلا طوبزي حبيبتي قومي ..
روحت ماسكها من ايدهاا و و قومتهاا و طوبزتهاا و نزلت لحست خرمهااا و هي تقولي اااح اااح يا روح خالتك احح محلاك ااااااح يلا حبيبي قوم قوم اعطيني زبك يلااا مش قادرة تامررر تامر انا حاس اني عايزة اتناك من كل حتى مش عارفة حصلي ايه مش عارفة شكلي حطلع حرمان سنيني اللي فاتو الليلة دي يلاااا حبيبي .. روحت قايم و حطيت زبري على خرم طيزهااا و دفعتو مرة وحدة قالتي بدلع اااااي حبيبييي ااااي و صارت تتغنوج بدلع اااي ااه اااه اوووه اوووه ااااح ااااي طيزي تامر طيزيي و تدلع و دلعها ده خلاني ثور هايج روحت ضرتها على فلقة طيزهاا و صرت انيك فيها جامد جاامد و اسرع و اسرع و صارت تصرخ ااااااي لا لا تامر بالراحة بالراحة بالراحة اااي طيزي طيزي انت بتعمل ايييييه بتعمل ااااااااااااخ بتعمل اييه تامر اااي ااي طيزي طيزي طيزي طيزي طيزي تاامر حبيبي خلاااص خلاااااص تااامر اااااخ روحت صفعتها كف جامد على طيزهااا حسيت انهااا انبسطت لما ضربتهاا روح صافعها تاني على طيزها قالت بدلع اااااي حبيبييي روحت معطيها صفعة تانية على طيزهاا حسيتها بتتمتع اكترر روحت مطلع زبي من طيزها و هي نزلتو و دخلتو بكسها و هي منطوزة اما ايييه الحلاوة دي عشان مطوبزة كسها اصبح ديق بعض الشي صرت روحت ماسكها من شعرهاااا و صرت انيك فيهااا جامد و اضغطط براسها على الكنباييي اخنقها و ارجع اسحبها من شعرها و انيك جاامد قوي و هي تصوت اااخ كسي تامر اااااي انتي هريتني انت فشختني فشخت تامر اااه حبيبي اااي حبيبي انتي متعتي متعتي ااااي ااااي كسي كسي كسي كسي كفاية هو انت حصلك اييه ليه كدة هايج و مولللع أي اااي اااي تامر تامر تامر كسي كسي تااامر انا قحبتك قلتلها اييه يا روحي قالت انا قحبتك اجمد حبيبيي اسرع اسرع اااااخ اااااخ كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي كسسسي تاامر تااامر ااااي اااي كفاية كفاية حرام عليك كفاية حرااام عليييييك جيب لبنك ااااااه ااااه ااااي و انا صرت افشخ في كسها جامد الهث و اصرخ من متعتي ااه اااه ااا اوووه اوووه اااووهه اوووه اووه اههو روحت راشق لبني في كسهاااا و اما احى ظهري صرخنا احنا التنين اااااااااه .. روحت طلعت زبي من كسها و طلبت منها اصور صورة ل لبني و هو نازل من كسها لعيون كل النسونجية و صورتها و قمنا اخدناا حمام انا و خالتي عروستي حبيبتي ..
و قعدنا نشاهد فيلما على التلفاز و هي بحضني .. لقيتها بتقلي تامر حبيبي انا عايز اقرأ كل تجاربك الجنسية دلوقتي ممكن ؟؟
قلتلها : ممكن بس أي حاجة بتشوفيها بتبقى بيني و بينك يا خالتي ..
قالتلي : متخافش دحنا سرنا واحد يا حبيب خالتك ..
و بعد ما شافت من عنواين القصص اني نايك امي و مرات اخي طار عقلها .. و لقيتها بتقولي ايه ده ايييه ده يا تامر انت عامل اييه ؟؟ يا اخي مريانا مرات اخوك و قلنا ماشي اشتهيتهاا بس تنيك امك بتنيك امك يا تامر ازاي ؟؟ ازاي أصلا قبلت انك تنيكها ؟؟
قلتلها : بس تقرأي القصة بتعرفي ازاي وافقت .. بعدين يا خالتو اللي حصل حصل و انا داميا بكون ضارب حشيش و ماشي بالهدنيا و بيحصل معايا اللي حصل .. و ممكن لو انا ما بحشش كان ما نكت ولا وحدة فيهم .. بس اما احشش يزيد تفكيري فيهم ..
قالتلي : دنتااا فحل بجد و هايج على طول يا واااد .. انا عايز افضل قاعد اقرأ كل تجاربك يا فحل خالتك هاهاها ..
قلتلها : قبل أي حاجة ايه رأيك اعملك حساب على موقعنا نسونجي و تكوني تشوف ردود المتابعين على تجربتي معاكي ؟؟؟
قالتلي : انا أخاف يا تامر حد يكشفني ازا الموقع امان و مفيش حاجة تخوف انا موافقة ..
قلتلها : متخافيش الموقع امن و ممتاز ..
و اتفقنا اني اعمللها حساب على موقعنا المميز نسونجي و اتابع ردودكم الجميلو و ترد عليها و تكلمكم !!

ردودكم الجميلة بتخليني اعطيكم اكتر و اكتبلك تجربتي مع عروستي خالتي اللي كل مرة بيحصل معاها حاجة جديدة !!

المرة دي جبتلكم صورة لكس خالتي و لبني عليه .. المرة الجاية بعد ما اشوف تعليقاتكم و ارأكم بتجربتي اجيبلكم صورها كاملة ..

حصريا لعيون كل النسونجية صور لكس خالتي اللي عليه لبني





الجزء الثالث ..

بعد عدة أيام من نياكتي الأخيرة ل خالتي .. كانت ستي ترقد في المستشفى لانها مريضة و تعبانة .. فرحت انا و امي للمستشفى لزياراة جدتي .. ف لقينا خالتي امينة عندها .. قعدنا و تكلمنا انا و خالتي و امي بشكل طبيعي عشان جدتي ما تشك بحاجة .. و لقيت خالتي بتهمس في اذني و بتقولي : عروستك حتدلعك اخر دلع النهاردة ..
قلتلها : لا انا اللي حدلع عروستي النهاردة , و عندي مفاجأة ليها كمااان ..
قالتلي : ايه المفاجأة ؟؟
قلتلها : اما نروح على بيتنا يا عروسة تعرف مفاجأتك ..
فضلنا بالمستشفى حتى صارت الساعة 6 مساء .. قلت ل امي و خالتي انا عايز اروح تروحو معايا ؟؟
قالتلي امي : اه خلاص كفاية تعبنا خلينا نروح .. ودعنا جدتي و طلعنا ركبنا ب سيارتي و روحنا ل عندنا على البيت قعدنا نصف ساعة و انا روحت دخلت على خرفة امي اخدت الزب الصناعي بتاعها و حاجة كنت شاريها من السوق حاجة كأنها زطمة بتنحط بالكس او الطيز و بتعمل نخزات او هزات .. و اخدت خالتي و طلعنا بسيارتي لنروح على بيت جدي و انام عند خالتلي ..
بالطريق لقيتها بتقولي : هو ايه اللي بالكيس ده يا تامر ؟؟
قلتلها : دي الماجأة بتاعتك يا عروسة .. ازا عايزة تشوفيها شوفيها ..
فتحت الكيس و قالت : ايه ده يا تامر ؟؟ و ليه جايب الحاجات دي و جايبها منين أصلا ؟؟
قلتلها : ده الزب الصناعي بتاع اختك ( اللي هي امي ) و دي حاجة اشتريتها بتنحط بالكس او الطيز يا خالتو و بتعمل هزات او ذبذبات ..
قالتلي : و امك ليه عندها الزب الصناعي مهي عندها راجل هههههه ..
قلتلها : الراجل بتاعها مش مكفي رغباتها الجنسية و بتلعب بالصناعي ل تشبع نفسها ..
قالتلي : اوعى يا تامر نيك امك كل يوم احسن تطلع ل برا ههههه
قلتلها : انا نفسي انيكك و انيكها على نفس السرير و بنفس الوقت ..
قالتلي : انا حاولت اقنعها بالكلام ده و مش موافقة ولا راح توافق ..
قلتلها : انا ح خليها توافق و انيكك و انيكهااا مع بعض يا عروسة ..
قالتلي : طيب انت جايب الحاجات دي ليه ؟؟
قللتها : مش انتي يا خالتي عايزة تتناكي من تنين ؟؟ مش انتي عايزة تحسي بزبرين واحد في كسك و واحد في طيزك ؟؟ و انا مش عايز اخلي حاجة بنفسك يا عروستي يا حبيبتي
قالتلي : يا لهوي الليلة دي حتدخل تاريخ النياكة العالمي يا تامر ههههههه ..
وصلت خالتي للبيت و قلتلها : جهزي نفسك انا حروح اجيب حشيش و خمرة و ارجع ..
قالتلي : اوعى تتأخر علي يا تامر ..
روحت و جبت حشيش و خمرة و و رجعت ل عند خالتي ..دخلت البيت لقيتها لابسة قميص اسود قصير و نص جسمها باين و طار عقلي عليها روحت حطيت الأغراض على الطاولة و صرت الح في رقبتها و ابوس فيها لقيتها بتقولي : ايييه يا واااد ماللللك اصبر انا عملتلك اكل يا روح خالتك عشان تاكل و تنبسط بعدهااا .. دخلنا المطبخ لقيتها عاملة لحمة و كبدة .. قالتلي الاكل ده عشان انا عايزااك جامد يا روحي و باستني على رقبتي و قالتلي يلا كل يا حبيبي ..
خلصنا اكل و روحنا على الصالون قلتلها انا عايز ادخل اتحمم على السريع و اجيلك ..
دخلت الحمام شلحت ملابسي لقيتها بتدخل وراي و بتحضني من وراا و ماسكة زبي و بتبوس في رقبتي و بتقولييي حدلعك يا حبيب خالتك و عضت رقبتي و قالتلي يلا تحمم بسرعة و تعالل ..
دخلت تحممت على السريع و طلعت في الصالون لقيت عروستي خالتي بتصبلي كاسة خمرة و انا لفيت الحشيش و أعطيت سيجارة ليها و سيجارة ليا و قعدنا نحشش .. روحت صبيت كاسة خمرة ليها و لفيت كمان سيجارة حشيش قلتلها اشربي الكاسة و صرت اضرب احشيش و اشرب .. قمت و صرت احسس على جسمهاا و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و الحس فيهاا و ابوس في شفايفهاا و روحت ماد ايدي على كسها و صرت افرك بكسها و الحس في رقبتها و هي بتحرك راسها يمين شماه و بتأن على الخفيف ااااممم ااااه اووه روحت نازل على بزازها و صرت امص بيهم و اعض في حلماتهااا و هي بتقولي ااي يا تامر وجعتني يا حبيبي و صرت احرك بطرف لساني على حلمات بزازها و ارجع احط حلماتها بين شفايفي و اشفطهم شفط و امص فيهم كالمجنون و روحت مقلعا القميص اللي لابسيتو و نزلت على مسها لقيتها حالقة كسها و نظيف مفيش ولا شعرة .. لقيتها بتقولي : ايه رأيك نظيف ؟؟
قلتلها : ده مش نظيف ده يتاكل اكل يا حياتي ..
و صرت الحس في زنوبرهاا و امص في شفرات كسهاا و اعض على زنبورهااااا و هي بتقول ااااه اااااي تامر اااي حبيبي روحت جايب الزب الصناعي و حاطو بكسهاا و صرت احركو بكسهاا و الحس في زنبورهااا و اقولهاا ايه الكس الزاكي ده يا حبيبتييي اييه الزكاوة دي كلهااا و هي بتقول اااه يا تامر اااي محلاك حبيبي ااااي يا روحي صرت احرك الزب الصناعي بكسها بسرعة و الحس في زبنورهااا و اعض فيه و هي بتغنج ااااه ااااي اااي كسي ااايي كسسي تامر اااي يا حبيبي ياا يا روحي ااااه ااااه كماان الحس الللحس روحت عاض زنورها لقيتها بتصوت ااااااااه ااااااااخ حبيبي كسسي ااي و مرة وحدة لقيتها بتصوت ااااه اااااااااااااه و بتضرب على كسها جامد و ارتعشت رعشة رهيبة و انا فضلت الحس في ماء كسها العسل اللي نازل و امص فيه و اعض في زنوبرهاااا و قالتلي خلااص يا واااد قوم يا حبيبي .. روحت قايم عنهااا لقيتها بتقولي : قوم لف حشيش ..
قمت و صرت الف في سجاير حشيش و اشرب في خمرة و هي مسحت كسها من المي و قعدت على الكنباي و مسكت الصناعي و صارت تلعب بيه في كسها و تدخلو في كسها روحت ماسك تلفوني و صرت اصور فيها و هي بتلعب بالصناعي و مدخلاه في كسها و و تطلعو من كسها و تلحسو و ترجع تدخلو بكسها .. قلتلها : تعالي قومي حششي .. قامت ضربت سيجارة الحشيش و نزلت تمص في زبي و تلحس بيه و تدخلو كلو في بقهاا لحد زورهاااا و تصير بزاقتها تنزل على بيضاتي و تطلعو و ترجع تدخلو كامل في بقهااا و تقول ممممممممم ممممممم و لسانها بتحرك على زبي و هو جوا بقها و تطلعو و تصير تمص فيه جامد و تمسكو بايدها و تمص في راس زبي و صارت تلعب بيه في ايدها و تلحس في بيضاتي و تدخل بيضاتي في بقهااا و تطلعهم و تمص بيضانيي و تبوس بيهم و تطلع و هي تلحس في زبي لحد ما تصل راس زبي و تصير تمص بيه و تلحس في راسو روحت مقومهااا و منيمهاا على ظهرها و حطيت زبي بين شفرات كسها و مسكتو بايدي و صرت افرفش ب كسها بزبي و افرك فيه و احرك زبي يمين شمال على شفرات كسها و هي بتقول ااااه اااح اااي تامر يلااا و انا مش سامع فضلت افرك بكسها و سرت اسرع بفرك كسهااا في زبي و اضغط بزبي على كسهاا و راحت مسكتو و حطتو على باب كسهااا و قالتلي دخلو يا حياتي و روحت مدخلو بكسهااا و رافع رجليهاا و صرت انيك فيها اسرع ما عندي جااامد جاامد و بسرعة عاليية و فخادي يصربو في فخادها و هي تصوت اااااه ااااي اااااي تامر تااامر في ايييه اااه ااااااه كسسي تامر و انا اسرع اسرع و هي تقولي مالللك ماللللك تامر ااااااه اااااه كسسسي و انا اسرع اكتر و بقي مفتوح و بلهث و بنيك جامد و روحت احرك زبي بكسها شوية شوية و ابوس في رقبتهاا و اعض فيها و مرة وحدة ازيد في سرعة نيكي لها و هي تصرخ اااااه اااااه ااااي ااااي تامر اااه حبيبييي اااااه ااااه في اييه تااامر مش قادرة مش قادرة اهدى اهدى بالراحة ااااي بالراحة ااااخ اخخ كسسي كسسي روحت ضربتها كف خفيف على خدها لقيتها بتضحك روحت ضربتها كف تاني لقيت بتضحك و بتقول اااااه روحت ضربتها كف تالت و رجعت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تقول خلاص تامر مش قادرة دايخة دايخة تامر اااي مالك فيايييييه جرالك ايييه يا تاامر ااااه اااي كسي تامر روحت مطلعو من كسهااا و راحت متل المجنونة نزلت على زبي و صارت تمص بييه بسرعة و ايدها التانية بتلعب في بصاني و بتسحب فيهم لتحت و بتعض على زبي و بتقولي تامر عايز لبنك في بقيي يلااا حبيبي و صارت تلعب بيه في ايدهااا و تلحس في راسي زبي و تمرج بيه في ايدهااا و بتعض بييه لحد ما اجى لبني في بقهااا و صارت تقولي ياه يا تامر ما ازكى لبنك و صارت تشد على زبي لحتى يطلع كل لبني في بقها و بلعت كل لبني ..قالتلي تعال نتحمم خليني اصحصح شوية انا مش قادرة دايخة قوي يا تامر ..
دخلنا الحمام و صرنا تحت الدش روحت حاضنها من ورا و حاطط زبي بين فلقات طيزهاا قلتها ريحي نفسك على الحيط قالتللي لا لا تامر مبحبش نيكة الحمام خلص اوعدك المرة الجاية المرة دي تعبانة مش قادرة .. خلصنا الحمام و روحنا على الصالون لفيت سيجارتين حشيش و حطت راسها بحضني و صرنا نحشش و نسكر لقيتها بتقولي : انت مالك يا تامر ؟؟ نكتني بالجمادة دي لييه ؟؟ انت هايج كدة لييه ؟؟
قلتلها : اللي قبالو الجسم ده و مينيكهوش جامد و ميهيجش عليه بيكون حمااار
ضحكت ههيهيهه و قالتلي : اما نشوف بالظهر التاني حتكون قادر تعمل كدا ولا لا ..
قلتلها : انتي عارفة اني اقدر ..
فضلننا قاعدين نحضر على التلفزيون ساعة و احنا نسكر و منحشش ..
روحت حملتها و اخدت على التخت و شلحت كل ملابسي و طلعت فوقها صرت ابوس فيها و احك جسمي على جسمها و اضغط بزبي على كسها ابوس في شفايفها و ابزق في بقهاا و نلحس في لسان بعض و نضحك و روحت قايم عنها و جبت الحاجة اللي بتشبه الصناعي و و حطيتها بشرجها و صورتهااا و صرت الحس في كسهاا و اقولها الكس ده انا مش ممكن اشبع منو بيوم مش ممكن اشبع من ماء كسسسك يا حبيبتي و صرت الحس بيه و امص في زنبورهاا و الحس و امص في شفراهااا و روحت مقومهاا و قلتلها يلا يا عروسة طوبزي و راحت مطوبزهاا و فضل الرجاج ( شبيه الصناعي ) جوا شرجها و حطيت زبي بكسها و صرت انيك فيها و انا اصور بيها ( صورتها مقطع قصير لعيون كل النسونجية ) و صرت ازيد بسرعة نيكي لهااا و هي تتتوجع ااي اااي ااي يا حبيبي اااي خالتو اااي يا حياتي اه ااه محلاااك صرت اضرب بيها على فلقات طيزهاا و انيك و هي تقول اااح تامر و انيك انيك اسرع اسرع و هي تتوجع و تشد بعضلات كسها على زبي و ياااه ما اطيب و احلى الشعور و روحت مطلع زبي من كسها و نيمتها على التخت و رفعت رجليها و سكرته حتى يبان الهزاز و هو في شرجها و صورتها اكم صورة و روحت فاتح رجليها و ماخد أصابع رجليها في بقي و دخلت زبي بكسها صرت الحس في أصابع رجليها امصهم و احرك زبي بكسها شوي شوي و بالراحة و هي تغنج اااخ ااي ااه ااااي حبيبي اااي حبيبي اااااه و روحت نمت بكل جسمي و ثقلي فوقهاا و هي لفت رجليها ورا ظهري و حطيت ايدها على طيزي و صرت اهز فيها و احرك و ابوس رفبتها و اقولها بحبببك يا خالتييي بحببببك يا خالتيي و انيك فيهااا و هي تضرب عىل طيزي و تشد باصابعهااا روحت عضيت رقبتهاا و قمت و خليتها توقف على طرف التخت و راحت رفعت رجل على التخت و رجل فضلت على الأرض و طلعت الهزاز الصانعي من شرجها و رمتو و نزلت في بقي الحس في خرم طيزها و ابزق في خرمهااا و اعض في فلقات طيزهاا و اقولها اييه الطيز الجامدة دي و روحت وقفت و مسكت زبري و حطيت على خرم طيزها و صرت ادفع لحتى دخل كل زبي بطيزي و صرت اضرب فيها على طيزهااا ضضربات جامدة و انيك و كل ما اضرب تقولي ااااااااااي حبيبي اااااااااي و ازيد بسرعة نيكي لها و هي تصوت اااه تامر اااي ااااي حبيبي كفاية ااااه كفاية و انا اسرع و اضرب بيها على طيزهاا و هي تصوت باعلى صوتهااا كفااااااااااية تامر تاااامر ااااااه حبيبي اااااي بس كفاية كفاية تامر مش حاملة حالي مش قادرة اااي مش قادرة احمل حالي يا تامر طلعو بقى و انا عملت نفسي مش سامع حاجة و صرت اسرع اكتر و انا الهث و بزازهاا يهزو و كل ما يضرب جسمي في فلقات طيزهاا يهزو و ياااه المنظر افراني و صرت انيك اسرع و انا أصلا مش قادر اخد انفاس و بلهث و روحت مطلعو من طيزها و ارتميت على التخت .. و هي صارت تلعب بزبي بايديهاا و تمص بيه و تلحس في بيضاتي و تدخلو في بقهاا و تقول مممممم و تطلعو و تقولي يااه ما ازكى طعم زبك يا تامر و ترجع تدخلو كلو في بقها و تطلعو و راحت عضت زبي و قامت و قعدت على زبي و دخلتو في كسها و مسكت بزازها و صارت تطلع و تنزل على زبي و تغنج ااي ااه اااه تامر انت زبرك حلو قوي يا حبيبي زبرك حلو قوي يا روح خالتك و روحت ماسك حلمات بزازها و صرت اشد عليهم و هي تقول اااي يا تامر بيوجع بس بقى بيوجعني صرت افرك ببزاها فرك و هي تنط على زبي ترفع نفسها و تنزل و راحت قامت عن زبي و قعدت بكل كسها على بقي و قالتلي الحس يا روح خالتك و مدت ايدها على زبي و صارت تفرك بيه و صرت انا الحس و هي تتحرك على وجهي يمين و شمال و تضغط في كسها على وجهي لدرجة اني كنت بنخنق منهاا و ترفع كسها عن وجهي اخد نفس و ترجع تضغط و تشد شعراتي و تصير تحرك براسي يمين و شماللل و راحا قامت و قالتلي تامر مش قادرة عايزة اتناك يا تامر كسي بيحرقني , روحت نمت على جنبي و قلتلها اقعدي نفس ما انا قاعد و اعطيني ظهرك و قعدت هي على جنب و انا صرت وراها و ظهرها على صدري و روحت رافع رجلها و مدخل زبي فس كسها و صرت احرك و رجلها صارت مرفوعة بالهواااا و انا بنيييك فيها شوي شوي و لساني بحركو على رقبتهااا و كتافها و بعض في كتافها و هي بتغنج بدلع اااه اااااي اااااحو حبيبي ااااح و صرت ازيد بسرعة نيكي شوي شوي و صرت مرة وحدة احرك زبي بسكها بسرعة بسرعة و هي صارت تفرك بكسها و تغنج اااي اااه يا روحي اااه يا حبيبي اههه يا نياك خالتك ااااه نيك اللبوة خالتك نيكهاا اجمد نيكهاا اسرع تامر اااي كسي كسسي و لقيتها بتفرك بكسها جامد قوي اااه ااااي ااااه تامرر ايي يا خالتو يا حبيبي اسسرع و بتضرب على كسها و بتفرك و مرو وحدة حسيت بعضلااتت كسها بيمسكو زبي و هي صارت ترج و ترجف رجف من رعشتها و ارتمت على التخت ,
روحت نزلت على كسها و صرت الحس في مية كسها و افتح بسكها بايدي و ادخل لساني و اشفط في ماء كسهااا و قمت دخلت زبي بسكهااا و صرت انيك فيهااا لقيتها مسكت الزب الصناعي و صارت تمص بييه و تلحس بيه و تتطلع علي و تقول ااااه ااااه و روحت نايم فوقهاا و صارو شفايفي يبوسو بشفايفهااا و زبي بتحرك بكسها بس بالراحة و لقيتها بتحط الصناعي بين شفايفي و بين شفايفها و لتقولي الحس معايا و انا لا اراديا من هيجاني و شهوتي صرت الحس و امص في الصناعي راحت شالتو من بين شفايفنا و انا صرت ابوس في رقبتها و احرك زبي في كسها حسيت بايدهاا بتبعد فلقات طيزي عن بعض و ما لقيت حالي الا و انا بصرخ ااااااااااااااااااه و الصناعي داخل بطيزي و راحت عضت رقبتي و قالتي جيب لبنك تامر و صارت تحرك الصناعي بطيزي و انا صرت اشد على خرم طيزي عشان الصناعي ميدخلش و صرت انيك جامد و هي تقولي جيب لبنك تاامر ااااه اااه اااه و راحت طلعت الصناعي من طيزي و مصتو و صارت تضرب بالصناعي على طيزي يلاا تامر يلااا جيب ظهرك ارشق لبنك في كسسي يا روح خالتك يا نياك اللبوة خالتك يلااا اااااه ااااي اااي كسي ااااه اااه و صرت انا اصرخ اااااااااااه و كبيت لبني في كسهااا و ارتميت جنبها على التخت و فضلت الهث و مش قادر اتحرك .. لقيتها بتقول انت موتني اليوم مش قادرة حاسة كسي بيحرقني و راحت رفعتني و حطت راسي على بزازها و صارت تحرك ايدها على خدودي و تقولي بحببك و ما صحيتت على حالي الا تاني يوم الساعة 12 الظهر و انا بحضنها صحيتهااا و قلتلهااا قومي قومي يا حبيبتي و كان لبني ملزق على كسهااا و مسيل من كسها و ملزق و بصراحة كانت احلى نومة بحياتي بحضن خالتي ..

الجزء الرابع حيكون جزء جامد قوي و مفاجأة لكل النسونجية ..



انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة
قصة انا و خالتي المطلقة

السبت، 22 فبراير 2020

قصة أنا وزوجتي وصديقي

قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي

أنا وزوجتي وصديقي
جزء (1)
تزوجتها وانا في ال 30 وهي في ال25 من العمر...حنطية اللون متوسطة القامة ذو جسد رائع ....تخفي تحت الوجه الجاد التقاطيع انوثة وبركان هائل من الشهوة ...وفي فترة الخطوبة وكتب الكتاب اللذي دام جوالي ال 4 اشهر قبلتها مرة واحدة ومن خلالها عرفت كم جنسية هي...ثم وفي ليلة الدخلة تاكدت من انها بركان من الشهوة والرغبة التي كانت تخفيه خلف الوجه الجاد ...وخاصة بعد ان انتشت بعد ان اقنعتها بشرب بطلين من البيرة.............
بعد شهر العسل كنا نلتقي مع احد اصدقائي وزوجته وهو صديقي الوحيد اللذي استمرت علاقتي به منذ سن المراهقة...لقد قظينا معا اياما وليالي حمراء ماجنة مع الكثير الكثير من النساء وليال كنا نقضيها بالشرب والسكر ومشاهدة الافلام الجنسية وحتى ممارسة العادة السرية...واثناء لقائاتنا تلك في الحفلات العائلية والسهرات لاحظت اهتمام صديقي(خالد) بزوجتي( رفيف) وخاصة عندما يزيد من الشراب...وكنت الاحظ نظراته اليها وكانه يريد ان ياكلها...وخلال جلسات السكر معه كان يسالني كثير من الاسئلة الخاصة عن علاقتي مع زوجتي وكنت اجيبه وانا اتلذذ من ذلك فكان يسالني الكثير عن علاقتي بزوجتي ويجيبني قليلا جدا عن اسالتي عن علاقته بزوجته...الى ان كان يوم وكنا قد اثقلنا من الشراب ونتابع احد الافلام الجنسية وكان الفلم يدور عن ممارسة اثنين من الرجال الجنس مع امراة واحدة قال لي ان هذا رائع مارايك بهذا فاجبته وكنت قد سكرت تماما مهيج جدا...فقال لي بانه يشاهد هذا الفلم مع زوجته فلماذا لاتشاهده مع زوجتك واجعلها تتخيل ذلك فانكما ستحسان باثارة شديدة...وفي لحظة عرفت ماذا يقصد وتهيجت تماما فقال لي وبكل صراحة دعها تشرب وشاهد هذا الفلم معها واجعلها تتخيل ذلك...وهنا اخرج عضوه وبدا بمداعبته امامي كما كنا نفعل من قبل ايام شبابنا ومراهقتنا ....
وسيطرت هذه افعل كل مرةلفكرة على تفكيري انه يريد ان يمارس مع زوجتي وهذا رائع لانني كنت اتخيل ذلك وحتى قبل زواجي ولكن المشكلة هي كيف اقنع (رفيف) بذلك ورسمت خطة وبدات بتنفيذها ...وبدات اطلب من رفيف ان تشرب معي البيرة قبل كل ممارسة جنسية معها وبالتدريج بدات اطلب منها مشاهدة الافلام السكسية اثناء الممارسة...رفضت ومانعت في البداية ولكنها وافقت بعد اصراري...ثم بدات اقول لها بانني اتخيل نفسي وكانني انا من يمارس مع النساء في الافلام وبان هذا يزيد من رغبتي وبعد ذلك قلت لها انتي ايضا تخيلي ذلك فانك ستحسين باثارة هائلة ولانها بركان من الشهوة فانها وفي البداية قالت لا ورفضت ولكنها وافقت بعد ذلك وبدانا بالممارسة ونحن نتفرج على الافلام السكسية وكنت اعلق اثناء الممارسة على اللقطات والمشاهد والنساء وفي احدى المرات كان هنالك ممثل له عضو كبير وطويل وكانت هي في ذروة شهوتها فقلت (ان عضو هذا الرجل يشبه عضو خالد تماما فانه طويل ومتين وراسه كبيرمثل عضو خالد ) فسالتني ومن اين رايت عضو صديقك خالد فاجبتها وكنت قد هيات الجواب مقدما باننا كثيرا ماكنا نمارس العادة السرية معا في ايام المراهقة والشباب ...فاجابتني بشهوة اجل اكيد فان وميض طويل القامة ولذلك فبالتاكيد عضوه سيكون طويل ومتين هكذا...وكنت خلال ذلك اداعب عضوي امامها واقول لها بانني اتخيل احدى النساء في الفلم واطلب منها ان تتخيل ايضا... وبمرور الايام وخاصة عندما كنت اتابع معها الفلم اللذي اعطاه لي (وميض) اللذي يحوي نيك اثنان من الرجال لفتات واحدة سالتها اليس هذا مثير بالنسبة للامراة فاجابتني بشهوة اكيد فان اي امراة تتمناه...ولقد كنت انتظر هذه اللحظة منذ مدة طويلة فقلت لها تخيلي هذا المشهد يارفيف وكالعادة مانعت قليلا ولكنها قالت وكانها مضطرة لفعل ذلك اوكي ساتخيل ذلك وكانت حينئذن جالسة فوقي في وضعية الفرس وكان عضوي في كسها وكانت تتحرك صعودا ونزولا عندما ادخلت اصبعي في خرمه ففتحت فمها من الشهوة وتنهدت اههههههه ثم عضت على شفاها واصبحت تتاوه اه اه اه وكنت اقول لها تخيلي تخيلي يارفيف وكنت قد اطفات الفديو فقلت لها من تتخيلين ياحبيبتي قالت بشهوة لاعلم فانني اتخيلك انت مع رجل اخر خلفي فقلت لها وانا اثيرها اكثر بتحريك اصابعي على بظرها وخرم طيزها تخيلي خالد وعضوه الطويل فلم تتكلم ولكنها قامت بحركة الصعود والنزول اسرع وادخلت حلمات نهديها المثيرين في فمي وهي تقول لي بشهوة مصهن مصهن...ثم سالتني سؤال جعلني افقد السيطرة على شهوتي ونفسي حيث سالتني وهي مغمضة عينيها هل ان عضو خالد طويل وكبير بالظبط مثل عضو الرجل في الفلم فاجبتها وانا احرك اصابعي على بظرها وكسها المشعر المتوقد نارا بالضبط نفس الطول والحجم وفي هذه اللحظه قامت بحركات صعود ونزول سريعة عدة مرات الى ان احسست برعشة جسدها وانقباضات كسها وتنهدها الطويل اه اه اهههههههه....
وبدات بتنفيذ المرحلة الاخيرة من خطتي فبدات اسالها اثناء ممارسة الجنس معها مارايك لو اسكرك واثناء كونك سكرانة ادخل عليك (خالد) فتجيبني وهي في حالة النشوة والشهوة لااعرف فانت زوجي واذا كنت سكرانة ودايخة فبالتاكيد لن اعرف ولا احس باي شيء وسالتني مرتين او ثلاث وبعد ان كنا نسكر ونمارس الجنس ماذا فعلت يوم امس انا متاكدة بانك قد جعلت خالد يدخل علي يوم امس فلقد احسست تماما وانا متاكدة بان خالد قد كان معك على الفراش واسالها الم ترتاحي تجيبني لااعرف ولكنني كنت مثارة ومنهيجة جدا...وعندما تاكدت 99 بالمئة بانها موافقة ولن تمانع اخبرت خالد وقلت له عن كل شيء فجن جنونه فلقد كان معجبا برفيف ويقول لي دائما وبكل صراحة بانها انثى بمعنى الكلمة...وبدانا بترتيب كل شيء معه حيث وفي اليوم الموعود افتعل مشكلة مع زوجته وارسلها الى بيت اهلها وكنا قد اتفقنا على اللقاء في احدى الحفلات العائلية وعندما كنا جالسين على المائدة وجاء خالد لوحده واخبرنا بانه تشاجر مع زوجته التفتت رفيف ونظرت الي بحركة غير ارادية...ودعانا خالد للشرب وشربنا ثلاثتنا الى ان وصل بنا السكر الى اقصى الدرجات وبدات رفيف تقول لي بانها دايخة جدا وانها تريد العودة الى البيت ونظر الي خالد نظرة جعلتني ارتجف من الشهوة والجنون فلقد حان الوقت وعرض علي خالد ان يوصلنا بسيارته وغمز لي... وتمددت رفيف على المقعد الخلفي وانا متاكد بانها عرفت كل شيء وانها قررت ان تجاريني في هذه المسرحية لكي تشبع رغبتها وشهوتها ...وعندما وصلنا الى البيت اتقنت رفيف دور السكرانة تماما فاستمرت تردد اهههههه اا دايخة اهههههه فسارع خالد الى مساعدتي لاخراجها من سيارته وكانت تستند علي انا وعليه وكانت بعض ازرار قميصها مفتوحة ويبرز من تحتها ستيانها الاسود وكانت عينا خالد تكاد تقفز من محجريها واحسست به يرتجف من الشهوة والرغبة...وادخلناها الى غرفة نومنا ومددناها على فراشنا وعندما تمددت ارتفع ثوبها الاسود الى اعلى ركبتيها وبرز لحم فخذيها الطري الناعم الشهي واحسست بخالد على وشك الاندفاع والنوم عليها ولكنني غمزت له اذ كنت خائفا من ان تكون ترفض كل هذا عندما نبدا فاواجه مشكلة كبيرة من ناحيتها وناحية اهلها واهلي فاردت التاكد تماما من ان كل شيء سيسير على مايرام...فطلبت من خالد الخروج والانتظار في باب الغرفة قليلا فرجعت الى رفيف وبدات انزع عنها ثيابها قطعة قطعة وجسمي كله يرجف وانزعتها ثوبها وظهر ستيانها الحريري الاسود ولحم نهداها وعندما ازلت الستيان انتصب عضوي تماما من شدة الشهوة والتفت الى خالد فكانت عيناه جاحظتان وبعد قليل لم تعد ترتدي الا الستيان والكيلوت الاسود فجن جنوني ووضعت راسي بين فخذيها وازلت الكيلوت الاسود ووضعت لساني على كسها وعلى شعر كسها فانتفظت ووضعت يديها على راسي وهي تدفع راسي نحوها ونحو كسها وهي تتنهد بشهوة اهههههه نيكني حبيبي نيكني فانا مشتهية جدا جدا انا جوعانه انا جوعانه وهنا قلت لها بشهوة وجسدي كله يرتجف من راسي الى اخمص قدمي تخيلي تخيلي بان رجل اخر معنا تنهدت قائلة امممممم نعم انا اتخيل وكنت قد اتفقت مع خالد انه عندما اؤشر له ان يدخل الى الغرفة ان يطفيء الظوء ويدخل تحسبا لاي احتمال من ان تكون توقعاتي خاطئة ...فاشرت اليه ان يدخل بعد ان انمت رفيف على جنبها ونمت انا مقابلها وموازيا لها على الفراش وكنت قد ادغلت عضوي في كسها وانا امص حلمتيها واقبلها وكنت قد فتحت فردتي طيزها مهيء الامر لخالد وجسدي يرتعش بعنف من الاثارة والشهوة فشعرت بخالد ينام خلفها مباشرة واحسست بيديه وهو يحاول ادخال عضوه في خرم طيزها وكنت خائفا من شيء واحد وهو ان تنتفض رفيف صارخة ماهذا من هذا ...ولكن شيء من هذا لم يحدث فلقد احسست بحركة خالد ومحاولته ادخال عضوه بخرم رفيف وهنا فتحت رفقف فمها الرائع وهي تشهق وتنظر الي وكانها تستنجد بي ايييييييي اخخخخخخخخ اههههههه حبيبي هذا مؤلم انه كبير انا اتالم وهنا امسكت وجهي بيديها وهي تمص شفتاي وتحرك لسانها في فمي وسالتها بشهوة تخيلي تخيلي اليس خيال رائع فاجابت وهي تمسك بي بشدة يجنننننن....وفي هذه اللحظة لم اتمالك ان افرغت شهوتي بعد ان سحبت عضوي من كس رفيف الى الخارج....وهي تسالني بصوط يغمره الاثارة واللذة لا لا لماذا اخرجته حبيبي ولكن خالد سارع الى دفعها تحته والنوم على ظهرها وهو يدخل عضوه ويخرجه من الخلف بسرعة وشهوة وكانت قد ادارت راسها ووضعت لسانها في فمه بسرعة بسرعة ياخالد لاتقف لاتقف فانا سافرغ شهوتي انه كبير انه يجنن ادخله كله اريده كله داخلي ...وهنا تاكدت تماما بانها تعرف كل شي وانها سايرتني ومثلت السكر والدوخة وهذا كله لكي تنال خالد وعضو خالد الطويل والمتين...واعجيب انه وفي اليوم الثاني وعندما رجعت للبيت قالت لي تعرف انه يوم امس كنت سكرانه كثيرا ودايخة بشكل كبير ولقد تخيلت وكان خالد صديقك كان معك على الفراش حقا ان الشرب والسكر يجعل الانسان يتخيل اشياء وكانها واقع.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــ
الجـــــــــــــــــــــــــزء (2)


وبعدي ومين التقيت (خالد) ولقد استقبلني قائلا ياخي احمد اذا فانت تاكل البقلاوة كل يوم ماهذا الجمال ماهذه الانوثة ماهذا الجسم الرائع هل يعقل بان كل هذا الثقل والكبرياء والانفة كانت عارية بين يديه وقال بانه سوف يفقد صوابه اذا لايعيد الكرة مع رفيف مرة ثانية... واوضح لي بانه يريد تكرار ذلك باقرب وقت وانه لم ياخذ راحته.....
فاخبرته عن راي وقلت له بانني متاكد بان زوجتي كانت واعية لما يجري صحيح بانها قد شربت زجاجتين من البيرة ولكنها كانت تتصنع الدوخة والسكر الشديد فانها تريد ان تبدو امامي وامامك انت وكانها سكرانه ولا تعي مايحدث وبنفس الوقت تتمتع بالممارسة معي ومعك ...واخبرته عن ماقالته لي في اليوم التالي بان المسالة كان يبدو لها وكانه حقيقية وانها تمتعت كثيرا بهذا الخيال الذي كان وكانه يحدث بالفعل....واتفقت معه على ان نكرر الامر مرة ثانية ...وكان هنالك موضوع اخر كان يقلقني وهو مسالة الوقوع في خطا الحمل من خالد...ففكرت بطريقة بسيطة لاتلافى ذلك فقلت لرفيف في اليوم التالي مباشرة حبيبتي مارايك لو نؤجل موضوع ***** والحمل قليلا فلدينا وقت كافي للتفكير في ذلك وبلمحة قرات في عينيها بانها فهمت لماذا واجابتني بسرعة بانها موافقة اذا كان هذا رايي...وفعلا جلبت لها نوع من انواع حبوب منع الحمل وبدات باستخدامه فعلا...وكنت متلهفا لذلك اليوم وكذلك صديقي خالد وزوجتي رفيف..وكنت بصدد البدا بتنفيذ ماخططت له عندما فاجئتني زوجتي بسؤال فاجئني حقيقة ولم اكن اتوقعه اذ وبعد حوالي الشهر من النيك اللذي اشتركت به مع خالد...سالتني وبكل هدوء ياحمد ماخبار صديقك خالد فانه مختفي منذ اليوم الذي شربنا معه سوية قبل شهر....
وقلت في نفسي (ايتها القحبة لقد اشتاقيت لزبه الطويل) واجبتها بسرعة وبشكل اعتيادي اجل فان لديه مشاكل مع زوجته وكنت افكر ان ازوره خلال الايام القادمه...فقالت بهدوء لامثيل له افعل ذلك فانه صديقك وانه انسان طيب وصديق العمر...وعندما ذكرت ذلك لخالد في اليوم التالي جن جنونه وقال لي بانه سيدعوني مع رفيف لاحدى الحفلات وطلب مني ان اهيء الامر لكي ياخذ راحته بشكل كامل مع رفيف هذه المرة وليس على استعجال كما في المرة الاولى ....وفعلا اخبرت رفيف عن الموعد واستطعت ان اشاهد بريقا خاطفا في عينيها عندما ذكرت لها ذلك...وفي اليوم الموعود كانت رفيف تتهيا تماما لما سيحدث حيث دخلت الى الحمام وازالت كل الشعر من جسدها البض الناعم وفي غرفة النوم كانت قد اختارت الملابس الداخلية اللتي سوف ترتديها ...
وفي الساعة المحددة ذهبنا الى الحفلة وكان خالد بانتظارنا وعندما مدت رفيف يدها لتصافحه وبلحظة خاطفة التقت عيناهما فانزلت رفيف عينيها وكانها عروسة في ليلة الدخلة...
وشربت رفيف هذه الليلة حوالي ثلاث زجاجات من البيرة وكما في المرة الاولى ...اسطنعت السكر والدوخة وتماما كاول يوم استلقت في المقعد الخلفي من السيارة وعندما وصلنا للبيت انزلناها انا وخالد من السيارة وكانت تتكا على كلينا وكانت عينا خالد قد جحظت واحمر وجهه تماما وكنت احس بقظيبه يكاد يقفز من بنطاله من الشهوة...فادخلناها الى غرفة النوم وساعدناها انا وخالد على الاستلقاء على السرير... وهذه اللمرة لم اطلب من خالد مغادرة الغرفة بل انزعناها ثيابها معا قطعة قطعة...انزعتها انا الستيان ويالروعة نهديها ولم يتمالك خالد من ان يرفع يداها خلف راسها وهي مستلقية على ظهرها وبدا بمص حلمتا نهديها بشهوة لا مثيل لها وكان في نفس الوقت ينزع بنطاله ورايت عضوه الطويل يبرز بصلابة وبحركة سريعة ازال عنها الكيلوت ووضع راسه بين فخذيها وبدا بلحس كسها وطيزها بلهفة جنونية واما هي فلقد فتحت له رجليها وكانت تمسك شعر راسه بيديها وهي تتاوه من الشهوة وتصيح اههههههههههههه ايييييييييييي ومدت يدها وامسكت قضيبه باحدى يديها وبدات تحركه بشهوة وتصيح ادخله بكسي ادخله بي ادخله كله اريده كله انه يجنن انه كبير وغليض وهنا تقربت منها انا وبدات اقبلها من فمها وعندما كنت احرك لساني داخل فمها كانت تقول لي وبشهوة لامثيل لها ياحمد ارجوك قل له ان يدخله بكسي ارجوك فلم اعد احتمل وعندها كان خالد قد امسك يديها خلف راسها وفتح رجليها ووضع راس قضيبه في فتحة كسها وعندما بدا يدخله وفي اللحظه الاولي كانت رفيف قد افرغت شهوتها وكانت تبكي وتضحك وترتعش من انقباضات الرعشة وكان وجهها امام وجهي وفمها يلامس فمي وهي قد فتحت فمها وعينيها تنظر الي وعينيها دامعتين وتشهق من اللذة والشهوة وبدا خالد يتحرك بسرعة ويلهث وهو يمص حلماتها ويداعب نهداها تارة ويعضهما تارة ثم سمعت خالد وهو يقول بلهجة امرة انقلبي على بطنك يارفيف ونهض هو من فوقها بحيث يسمح لها ان تتحرك لتنام على بطنها ونام عليها وكانت رفيف تقوم بحركات بحيث تسمح له بايلاج عضوه في طيزها وسمعتها تتاوه وتصيح من الالم واللذة والشهوة اييييييييييييي ايييييييي ومن حركات خالد عرفت بانه قد ادخل عضوه الكبير كله داخلها من الخلف...وكانت هي قد فتحت ساقيها وكانت تداعب كسها بسرعة وشهوة الى ان انتهى كل شيء وكانت تمسك بقوة غطاء الفراش وتعض الوسادة من الالم والشهوة واخيرا سمعتها تشهق اههههههههههههههههههههه
وانتهى كل شيء ونامت رفيف بتعب على الفراش ونهظنا انا وخالد وكان خالد يلهث من التعب واللذة وذهب....
وفي اليوم التالي وعندما صحت زوجتي من النوم واخذت الدوش وجلسنا على مائدة الطعام قالت لي رفيف وبهدوء شديد صحيح ان السكران والانسان اللذي يشرب تتهيا له احلام ومشاهد عجيبة وغريبة ..اتعرف ان يوم امس تخيلت وكما تخيلت قبل مدة بانك مارست معي وكان معك صديقك خالد وصدقني بانه يبدو لي وكانه حدث حقيقة......
انقضت حوالي ثلاث اشهر ولقد اعدنا ذلك عدة مرات خلال هذه الفترة...الى ان واثناء جلسة شراب وسكر مع صديقي خالد قال لي فجاة يااحمد انت تعرف اخي الصغير وليد وكنت اعرف بان له اخ اصغر منه كنت اراه في بيتهم بين الحين والاخر وانه يصغره بحوالي ستة او سبع سنين اي بعمر زوجتي رفيف تقريبا وانه غير متزوج ...فقلت له نعم ماذا به ...فقال لي بهدوء الم اقل لك بانه هنالك احتمال كبير ان اسافر مع زوجتي قريبا ببعثة دراسية وبانه فكر بان بعد سفره يمكن ان يحل اخاه وليد مكانه بالنسبة لما يفعله هو الان فاحسست بشعور ليس غريبا علي من الجنون والحيرة ونشوة الخمر والسكر اجبته وبنفس الوقت كان خيالي المجنون يتخيل ماسيحدث ولكن ياخالد من المستحيل ان توافق رفيف ...كيف ساخبرها بان شخص اخر سينظم اليك ....مستحيل ماذا ستكون المسالة في هذه الحالة ستكون بالظبط وكانها قحبة ينيكها عدة رجال ....فاجابني مابك بااحمد انت تعرف بان رفيف ستوافق لانها جنسية ومع ذلك فاذا لم توافق فلا احد سيجبرها...واذا وافقت فتخيل مامدى الاثارة التي سنعيشها معا....
وحقا وبعد ان غادرته تلك الليلة كان فكري مشغول تماما بحديثه تارة اقول في نفسي كيف توافق على امر كهذا فاذا فعلت ذلك فمعناه بان زوجتك اصبحت قحبة وبكل معنى الكلمة وتارة اقول وما الفرق اليس هذا بالظبط هو مافعله الان الى ينيكها شخص غريب كل يوم مالفرق اذا....ثم اخو خالد صغير بالسن فاحتمال ان يتكلم عن مايفعله امام اصدقائه فيحدث ماقد لايكون في الحسبان....ولكن واخيرا طغى جنوني على عقلي فقررت ان اجرب ذلك مع زوجتي وارى ردة فعلها....
وفي اليوم التالي واثناء ممارستي معها اخرجت احدى الاقراص السكسية اللتي كنت قد هياتها مقدما...وكانت تحوي مشاهد بان يمارس عدة رجال الجنس مع امراة واحدة وبعد فترة من بداية الفلم ولقد كانت رفيف قد وصلت الى درجة من الشهوة مددت يدي بالرموت كونترول وكانني اريد اطفاء الفلم...قالت لي ولقد كانت جالسة علي بوضعية الفرس وانا نائم تحتها وهي تتحرك صاعدة نازلة ونهداها المثيران يتحركان صعودا ونزولا وهي تحرك اصابعها بسرعة وشهوة على كسها وبظرها ومنطقة الشعر على كسها ...لماذا تطفيء الفلم انتظر لنرى ماذا سيفعل هؤلاء الرجال مع هذه الفتات.... وهنا قلت لها ولقد فارت شهوتي هل تريدين ان نتخيل هذا فاجابت وهي مغمظة عيونها امممممممممممم رهيب من كل فتحاتها ....انظر حبيبي واحد في كسها والاخر من طيزها والثالث قد وضع عضوه في فمها.....مممممممممممم يجنن كانت تقول هذا وهي تحرك اصابعها على كسها والبظر وبسرعة وهي تتاوه الى ان قالت لي وبشهوة نارية لاتقاوم ياحبيبي ادخل اصبعك في من الخلف ادخله في طيزي بسرعة بسرعة ياحبيبي اريد كل فتحات جسمي بتناك...مددت يدي وامسكتها بكلتا يدي من طيزها البظ المثير وقمت بادخال اصبعي في خرم طيزها وتحريكه وياللبركان اصبحت تحرك يداها بجنون وشهوة لامثيل لها على وجهي وصدري تارة وعلى وجهها هي وحلماتها ونهديها تارة وهي تتاوه وتان من الشهوة اللتي اجتاحتها وتهمس لي وتقول انظر انظر ياحبيبي الى هذا العضو الكبير وهو يدخل الى كسها يجننن... احسست عليها وهي تظغط بنفسها على عضوي المنتصب وبشكل كامل لكي يدخل كله واحسست بانقباظات كسها وهي نائمة تماما علي ووضعت لسانها في فمي وانا احرك اصابعي على نهديها وحلماتها النارية واحس باصابعها واظافرها وهي تتحرك وبهدوء على كسها وبظرها وتنهدت اخيرا اهههههه وكانت قد افرغت شهوتها ....وكان صوت في داخلي يقول لي انها موافقة لمشاركة شخص ثالث انها بركان من الشهوة...فبدات للتخطيط لذلك....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــ
الجــــــــــــــزء (3)

الزمت امري على الاستمرار بما بداته...فاتفقت مع خالد بان نتدبر لقاء في احدى المولات التجارية في بغداد على ان يبدو وكانه مصادفة وطبعا يحظر هو مع اخوه وليد واكون انا مع زوجتي التي لاتعلم بهذا التدبير ...وكان هدفي من تدبير هذا اللقاء هو ان اعرف ردة فعل رفيف بعد ان تشاهد وليد اخو خالد الصغير...وفعلا تم ماخططت له حيث اسطحبت زوجتي رفيف الى ذلك المول التجاري ...وطبعا لم تكن رفيف تعلم بكل ذلك...والتقينا بخالد واخوه وليد وكانه مصادفة...وكانت رفيف ترتدي بنطلون جينز وقميص ابيض يبرز بشكل رهيب لونها الحنطي الفاتح المثيروكان البنطلون والقميص الضيقين يبرزان وبشكل مثير تقاطيع جسدها وكعادتها كانت تتحدث بهدوء وبابتسامة رسمية وقالت هلو خالد شلونك ومدت يدها وصافحته وكانه انسان تتعرف عليه لاول مرة وكانه ليس ذلك الرجل اللذي ينيكها مرة او مرتين في الاسبوع ولحس كسها وادخل زبه في كل فتحات جسدها ....ثم التفتت الى وليد (هلو ) ومدت يدها لتصافحه ايضا وبكل هدوء ولكنن احسست بمايدور في عقلها في تلك اللحظة فانا متاكد تماما بانها عرفت بان هذا الشخص هو الرجل الثاني اللذي سينيكها مع خالد ..وانتهى اللقاء وفي طريقنا الى البيت كانت رفيف شاردة الفكر وكنت اتمنى ان اعرف ماذا يدور في عقلها ...وبعد وصولنا للبيت وبعد العشاء فتحت الموضوع معها وبشكل وبكلمات كنت قد خططت لها مسبقا...فقلت لها وبشكل وكانه كلام اعتيادي وانا اضحك ياخالد انه يريد ان يزوج اخوه وليد وانه سالني اذ كنت اعرف فتات مناسبة لكي يتزوجها وليد لانه شقي جدا ومستهتر في علاقاته ولذلك فان خالد واهله يريدونه ان يتزوج في اقرب وقت...وطبعا هذه حقيقة لان خالد اخبرني بان اخاه الصغير مستهتر جدا ولديه علاقات نسائية كثيرة ويرتاد الملاهي دائما...فاجابتني رفيف وبهدوء تحسد عليه ...نعم فهذا واضح من شكله انه طويل القامة وانيق المظهر واجمل من اخوه الكبير خالد...ثم اكملت قائلة وكانها تمازحني وطبعا (نيالها اللي تاخذه) وهذه كلمات عراقية معناه هنيئا لها المراة اللتي سيتزوجها...
وفي اليوم التالي مباشرة كانت زوجتي قد استسلمت ولم تعد تحتمل الصبر...وعند عودتي للبيت من عملي وقت الظهيرة وبعد ان تغديت معها قالت لي مارايك بان نشرب في البيت هذا اليوم فانا مشتاقة كثيرا للنوم معك وقلت لها وكانني امازحها (ونتخيل) فاجابتني بدلال وهي تقرب شفتاها من اذني و(نتخيل ) ....
وفي المساء خرجت وذهبت على خالد للبيت واخبرته بان ياتي الى بيتي مع وليد حوالي الساعة الحادية عشر ليلا وقلت له بان ينتظر اشارة مني وكما في المرات السابقة للدخول الى البيت والى الغرفة تلافيا لاي اشكال يمكن ان يحدث...وفي حوالي الساعة التاسعة مساءا بدات الشرب مع رفيف حيث كانت ترتدي ملابس نوم بيضاء شفافة فقط ولم تكن ترتدي الملابس الداخلية حيث كنت ارى الشعر الموجود على كسها القبداري ونهداها المثيران وحلمتيها ...
وفي حوالي العاشرة والنصف كانت رفيف قد شربت ثلاث قناني من البيرة وسكرت تماما فقالت وهي تستلقي على ظهرها اههههههههههه لقد سكرت ودخت كثيرا ثم وضعت احدى يديها خلف راسها وبان ابطها اللذي كان خاليا من الشعر تماما ومدت اليد الاخرى ووضعته على كسها وهي تقول ( اني نار صايرة...اني مشتهية)يالا خلي نتخيل وكنت انتظر مجيء خالد ووليد في اي لحظة فرفعت عنها ملابس النوم ووضعت لساني على كسها المثير الساخن وبيدي فتحت شفتا كسها وبدات احرك لساني على البظر وهي تشد شعري وتصرخ من اللذة..وهنا انتبهت الى صوت باب الغرفة وهو يفتح ببطئ وعرفت بانه صديقي خالد واخوه وليد وكنت قد تركت الابواب مفتوحة تسهيلا لدخولهم للبيت...ولكنهم دخلوا الى داخل الغرفة مباشرة حيث كنت قد اتفقت مع خالد ان لايدخلوا اللا اذا اعطيتهم الاشارة للدخول...ولكنهم الان داخل الغرفة وقرب السرير فسارعت بان مددت زوجتي على جنبها لكي تواجه الحائط وكانت عارية اللا من اتك النوم الابيض اللذي ترتديه...وهنا بدا خالد واخوه بنزع ملابسهم بدون انتظار اي اشارة مني...وعندما انزل وليد الاخ الاصغر لخالد بنطلونه رايت شيئا لم اره في حياتي وفي كل الافلام السكسية الللتي شاهدتها ...كان قضيبا جبارا متوترا بشكل لايصدق منتصبا الى قرب صرته وبشدة وله راس لم ارى مثله في كل حياتي انه حقا شيء مختلف
وبلحظة تمدد خالد بموازات ظهر زوجتي بينما وضع وليد راسه وبدا بلحس كسها وخرم طيزها وبلهفة جنونية ثم سمعت وليد يقول لخالد افسح لي المجال فانت نايكه ولكنني لم افعل سانجن عليها وتحرك خالد منسحبا بينما وبحركة واحدة مدد وليد زوجتي على بطنها ونام عليها وبدا بتحريك عضوع العملاق على طيزها وهو يقول لها افتحي رجليك افتحي رجليك اما خالد فقد تمدد قرب راس زوجتي ووضع عضوه في فمه اما انا فتمددت قربها وانا احرك عضوي واحرك يدي على جسمها البض الناعم وهي تصرخ من الالم والشهوة وكان وليد يدفع بعضوه العملاق في طيزها بعنف اما هي فلقد كانت ممسكة بعضو خالد بقوة بيد واليد الاخرى كانت تمسك به بخصيتا خالد وكان قد ادخل نصف عضوه في فمه وهي تمصه بقوة وتكاد تختنق بسبب كبر عضو خالد وكبر راسه...وسمعت خالد يقول لاخوه بتوتر يكفيك ياوليد اريد ان انيكها انا ايظا من طيزها هذي الللبوة القحبة...وقام وليد عن رفيف فاخذ خالد مكانه على ظهر زوجتي وبدا بادخال عضوه في طيزه وهي تصرخ من الالم والللذة وسمعت خالد يقول لها ابعدي اصابعك عن كسك فانكي توجعينني باظافرك وادركت بان رفيف تحرك اصابعها على كسها وعلى بظرها للحصول على مزيد من الاثارة بينما يدخل خالد عضوه في طيزها ...اما وليد فاخذ مكان اخوه وتمدد قرب راس رفيف ووضع راس عضوه في فمها وكان حقا عضوا عملاقا ومتينا بشكل لايصدق وكانت رفيف تمسكه من الوسط بقوة بحيث كاد ينفجر من الاحمرار وبانت اوردته والراس الكبير الاحمر وكانهما سينفجران ...وفي هذا الوقت كنت انا سكران تماما وفي قمة درجات الاثارة والنشوة ومتمدد على بطني قرب زوجتي وانا اشاهدها تناك من قبل خالد وكان خالد ينيكها من طيزه ولكن الظاهر بانه كان يريد ادامة لذته ومتعته الى اطول وقت ممكن فكان يتحرك بسرعة تارة ويتحرك ببطيء تارة اخرى...عندها حصل امر فاجئني تماما حيث كان وليد الاخ الاصغر قد تحرك من قرب رفيف ونام علي انا من الخلف اذ كنت انا ممددا على بطني واحرك يدي على جسد زوجتي الممدد امامي واحسست به يحرك عضوه العريض الضخم على طيزي انا ...ماذا يفعل اردت ان انهض واصرخ به او ان اتشاجر معه او حتى ان اتحرك مبتعدا عنه ولكن شيء من هذا لم يحدث..وفي لحظات عادت بي ذاكرتي الى ايام المراهقة عندما كنت اتخيل في كثير من الاوقات عندما امارس العادة السرية بان شخص ما او احد اصدقائي ينيكني من الخلف وكنت اصل الى درجة ان اضع اصبعي في خرمي عندما اتخيل ذلك ولكن هذه الافكار بقيت مجرد خيال ..
اما الان فهي حقيقة فانا الان في الثلاثين من عمري ولكن كان جسمي قليل الشعر وطيزي شديد الملاس ولااعرف ماذا حصل ولكنني احسست بشيء يدخل الى طيزي وبقوة المني كثيرا واحسست بان تلك المنطقة سوف تتمزق وكان صاروخ يحاول الدخول في خرم ابرة وسمعت وليد يهمس لي باذني (رخي نفسك لاتقلص)فامتثلت وباعدت رجلي وارخيت نفسي وانا سكران تماما واحسست بشعور غريب وانا متمدد تحت وليد فلقد كان اطول مني بكثير واحسست في تلك اللحظة وكانني فتاته او قحبته وانه يجب علي ان امتثل لاوامره وفجاة تذكرت زوجتي فانها نائمة امامي وخالد ينيكها ونظرت اليها ولقد كان راسها في الاتجاه الاخر ولاتنظر الي وتتاوه من اللذه والالم..وبشكل لاارادي همست لوليد وطلبت منه الذهاب الى غرفة اخرى..
فنهظت وخرجت الى الصالة وهو معي واوصدت باب الصالة ثم جلست على الاريكة ووقف هو امامي مباشرة وعضوه العملاق امامي براسه الكبير واوردته اللتي تشرف على الانفجار وامسكت عضوه بكلتا يدي ولقد زال عني كل تحفظي وشرفي واتزاني وخجلي وادخلته بفمي امصه بقوة كما كانت تفعل رفيف قبل دقائق وبعد قليل قال لي وليد بلهجة امرة يكفي هذا نم على بطنك اريد ان انيكك ولتعلم فانا احب نيك الفروخ اكثر من النساء ولعلمك بان طيزك ضيق اكثر من طيز زوجتك القحبة فااسالها وتاكد فانا متاكد بانها قد اناكت من طيزه قبلك وبعشرات الزبوب...ولم ابنس بكلمة بل تمددت على الاريكة على بطني ونام علي وليد وهو يفتح رجلي ويدخل الصاروخ بطيزي لم احس بكل حياتي بالم كذاك الالم كنت اجس بحركة راس عضوه الكبير وهو يشق طريقه بطيزي مللمتر مللمتر وهو بعد كل اندفاعة يحركه قليلا في الداخل لكي يمهد لاندفاعة اخرى ولقد كنت ممددا تحته بدون حول ولا قوة وكانني قحبته الراضخة المستسلمة...الى ان احسست به يتحرك بسرعة وقوة وشهوة ويلهث واحسست به يمسكني من فردات طيزي بقوة ويظمني اليه بعنف وهو يقول سانيكك انت وزوجتك كل يوم ولم اتكلم اذ كنت اتالم كثيرا الى ان اصبح يتحرك بسرعة وزاد لهاثه ثم احسست بانقباضات الصاروخ اللذي كان في داخلي وماءه الساخن يملا داخل طيزي ثم بقي مستلقيا مدة من الوقت علي ظهري ثم نهض ووضع عضوه الظخم في فمي وقال لي مصه فوضعته في فمي وانا اداعب خصيته الكبيرة كما كانت تفعل زوجتي .. وبعد ذلك احسست به يخرج ولكنني لم اقوى على الحركة فلقد كنت احس بدوار شديد والم شديد في طيزي ...ولااعرف كم بقيت مستلقيا على هذا الحال عندما فتحت عيني عندما احسست بحركة قريبة فوجدت زوجتي رفيف وهي واقفة امام الاريكة اللتي كنت نائما عليها وبعد ان سكتت قليلا قالت لي وهي تلبس كيلوتها لقد رايتك مع وليد .. ثم استطردت لماذا لم تخبرني بهذا منذ البداية لماذا لم تقل لي بانك شاذ...فجمدت تماما ولم اعرف مااقول ...ثم خرجت من الغرفة ...وفي صباح اليوم التالي قالت لي وبهدوء وكان شيئا لم يحدث ...سياتي وليد اليوم مساءا ...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــ


قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي
قصة أنا وزوجتي وصديقي